• Hai! ik heb dus heel veel zin in RPG'en de laatste tijd, maar ik weet niet bij welke rpg ik zou kunnen inspringen?
    En ik zoek nu dus al een paar dagen tussen de actieve rpg's, maar die staan dus allemaal al dusdanig ver dat'k nooit meer zou kunnen volgen met gesprekken.
    Zijn er misschien onder jullie met het zelfde probleem? En wat voor RPG willen jullie dan? Want ik ga er misschien eentje starten, aangezien ik er zovéél zin in heb!

    Bedankt!


    Love is louder.

    ik word helemaal gestoord van die dingen, het hele forum staat er vol mee -.-

    MeSwag schreef:
    ik word helemaal gestoord van die dingen, het hele forum staat er vol mee -.-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ben momenteel zó verslaafd aan RPG'en...
    Ik kijk echt om de zoveel minuten naar mijn inbox om te kijken ofdat niemand heeft gereageerd.

    Ik hou eigenlijk van verschillende soorten RPG's, als ze maar voldoende inhoud hebben en dat er in 1 post meer dan twee zinnen staan.
    Momenteel volg ik de RPG van;

    Chaos
    Old friends
    Young forever
    This world

    er zijn er nog wat maar die zijn niet zo actief meer :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    MeSwag schreef:
    ik word helemaal gestoord van die dingen, het hele forum staat er vol mee -.-


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Behind the mask of a godess is nog niet begonnen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hier zoeken we nog spelers :]
    Oudste RPG alive, staat nu op een laag pitje maar is nog wel actief.
    En wat inspringen betreft; just ask, ik kan je wel een end op weg helpen ;].

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 23:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Minnesota schreef:
    Behind the mask of a godess is nog niet begonnen.

    Is daar al een topic van en waar gaat het precies over? ik ben echt wanhopig om iets leuk te vinden.. :$


    Love is louder.

    Ahern schreef:
    (...)
    Is daar al een topic van en waar gaat het precies over? ik ben echt wanhopig om iets leuk te vinden.. :$

    Hier is het rollen-topic, het gaat vooral over de Griekse goden en half-goden.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Minnesota schreef:
    (...)
    Hier is het rollen-topic, het gaat vooral over de Griekse goden en half-goden.

    Ik las het net en het klinkt eerlijk waar geweldig! (':
    Liefde voor Griekse goden! Er zijn enkel nog rollen voor jongens toch? (niet dat'k dat erg vind.)


    Love is louder.

    Ahern schreef:
    (...)
    Ik las het net en het klinkt eerlijk waar geweldig! (':
    Liefde voor Griekse goden! Er zijn enkel nog rollen voor jongens toch? (niet dat'k dat erg vind.)

    Nee allen de vader moet dan een god zijn en de moeder mens, het maakt niks uit of het kind een meisje of een jongen is.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    MeSwag schreef:
    ik word helemaal gestoord van die dingen, het hele forum staat er vol mee -.-


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik kom er zot van, van die RPG's :)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    C18 schreef:
    Hier zoeken we nog spelers :]
    Oudste RPG alive, staat nu op een laag pitje maar is nog wel actief.
    En wat inspringen betreft; just ask, ik kan je wel een end op weg helpen ;].

    deze^ zelf ben ik hier naar een topic of 11 ingesprongen (het was mijn eerste) en dat ging prima. Je word geholpen en snel in het verhaal betrokken:)

    Ik weet nog steeds niet precies wat RPG'en zijn,
    maar als je een nieuwe gaat starten waarschuw me dan, dan doe ik vanaf het begin mee zodat ik een beetje "mee kan draaien". (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Project morbid staat ook nog niet online.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.