• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:


    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag

    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:24 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    "Misschien een beetje, maar jij bent veel knapper. En ik ben iets te weten gekomen, ze heeft echt een enorm lelijk vlek op haar rug. Zo een wijnvlek weet je." Ik grijnsde. "Zolang ik in de buurt ben, zal geen paard jou bang maken en op dat laatste hoef ik niet te reageren. Want wat jij net zei wijst op karakter! Het feit dat je niet opgeeft met discussiëren, dat je niet wil huilen om klootzakken, dat je doet alsof dat je hem mentaal overwonnen hebt." ik stopte even. "En daar zullen we dan wel even moeten over praten." mompelde ik, waarna ik verder ging. "Het is dapper om altijd klaar te staan voor vrienden, dat je vind dat je nooit had mogen huilen, wijst ook op karakter. En laat ik niet beginnen over het feit dat je zegt wat je denkt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ik moet weg
    bye (doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik zuchtte. 'Jitse, liefde maakt blind.' Ik beet even op mijn onderlip over wat hij daarna zei.
    'En zoals ik al zei, Praten wordt zwaar overschat. Ik wil er niet over praten.' De gezellige sfeer was veranderd in een serieuze sfeer. 'Ik wil er gewoon niet meer over hebben. Daarbij loop dit geestelijk gestoorde meisje, zoals de dokter me volgens mij zag, bij een psycholoog is al aan mijn kop zeurt. Dus ik heb geen behoeft aan een vriendje die dag en nacht aan mijn kop zeurt.' Ik keek Jitse expres niet aan. 'En ja ik heb een karakter, maar die is lang niet zo sterk als jij denkt.'

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:51 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Het leek alsof ik enkel met Alex bezig was, die nog steeds sliep, maar ik hoorde elk woord van de discussie die Jitse en Dana aan het voeren waren. Dat was één van mijn sterke punten, afluisteren.
    'Dana,' begon ik, 'je hebt al zoveel meegemaakt en toch blijf je het volhouden, blijf je sterk. Dat wijst erop dat je wel degelijk een heel sterk karakter hebt, geloof me nu maar. En ik ben blij dat Jitse iets met jou heeft en niet met die bitch van een Lana, het innerlijk is zoveel belangrijker dan het uiterlijk.' mengde ik me in de discussie


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik keek verbaasd op toen Katherina begon te praten. Ik dacht dat ze niks van onze discussie gehoord had. 'Je kunt wel zien dat jullie tweeling zijn,' mompelde ik zacht. Ik schudde mijn hoofd. 'Laat maar,' zei ik. 'Ik wil er gewoon niet meer over hebben.' Ik wilde niet praten over wat ik allemaal wel niet had mee gemaakt. Dat was verleden tijd. 'Sorry,' zei ik daarna nog. 'Ik wilde niet bot over komen.' Ik zweeg even. Ik keek nog even naar Jitse en toen weer naar Kath.
    'Toch gaan mensen altijd eerst op het uiterlijk af,' zei ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amber
    Ik zat tussen Matthew en Amy in. Ik glimlachte nog een keer verlegen naar Matthew. Niet precies wetend wat er nu tussen ons was. Ik keek naar mijn handen die op de tafel lagen. Mijn armbanden, waarvan ik er altijd heel veel droeg, glinsterde aangezien er een lamp op scheen. Ergens bedacht ik me dat dit misschien de rede was waarom ik hier niet heen wilde. Niet precies om Amy te beschermen, maar ook om mij dit ongemakkelijke moment te besparen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Ik niet, uiterlijk kan me niet zo veel schelen, het is het innerlijk dat telt.' antwoordde ik.


    Matthew Livingstone
    'Waren al die zuigzoenen nu echt nodig?' vroeg ik een beetje ongemakkelijk om de stilte te verbreken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana Nieon
    'Maar je vindt Alex wel knap,' merkte ik grijnzend op. 'Dat kan je niet ontkennen.' Net zoals ik Jitse knap vind, dacht ik er achter aan.


    Amber Somers
    Ik keek even verrast naar Matthew en voelde me toen weer rood worden. Oh Damn it. Waarom moest hij dat over de hele tafel roepen? Ik knikte en staarde toen weer naar mijn handen. Dit was heel erg ongemakkelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Dat zal ik niet ontkennen, maar hij heeft ook een prachtig karakter.' zei ik rustig en keek even naar de slapende Alex.


    Matthew Livingstone
    'Oké, ander onderwerp. Euhm,ik heb geen idee.'

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 22:02 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana Nieon
    'Jitse ook,' zei ik met een glimlach. Ik keek Jitse met speelse twinkel in mijn ogen aan. 'Mooi van binnen en van buiten.'


    Amber Somers
    'Ik ook niet,' zei ik terwijl ik Matthew nog steeds niet aan durfde te kijken. Ik zat vol met vragen maar die ging ik niet stellen waar iedereen bij was. Ik begon een beetje te frunniken aan mijn sjaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Dat weet ik maar al te goed, ik zit er al 16 jaar mee opgescheept.'lachte ik.


    Matthew Livingstone
    'Is er iets?' vroeg ik bezorgd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana Nieon
    Ik lachte. 'Ja. Maar daar moet je echt blij mee zijn. Ik bedoel, mijn zus en ik maakte altijd ruzie maar we deden best veel dingen samen.' Ik grinnikte.


    Amber Somers
    'Niet echt denk ik,' zei ik zacht. Toen zei ik heel zacht. 'Wat is er nu precies tussen ons?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Maar ik ben er ook blij mee. Ik zie mijn broerke graag zeh.' zei ik en bracht zijn haar , alweer, in de war.


    Matthew Livingstone
    'Wat wil je dat er is?' vroeg ik fluisterend terug.


    Urgh, ik ben bekaf, ze hebben mij afgepeigerd in de manege.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 22:31 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana Nieon
    Ik glimlachte. 'Ja,' zei ik. 'Mijn zus loopt stage in het buitenland. Dus veel zie ik haar niet.' Ik haalde mijn schouders op. 'Maar in de vakantie komt ze weer naar huis toe dus dan gaan we samen leuke dingen doen.'


    Amber Somers
    'Die vraag kan ik ook aan jou vragen,' zei ik zacht. Ik keek hem recht in zijn ogen aan.


    Ik leef met je mee. Ik had vandaag een trainings stage van de judo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Ik had vroeger hetzelfde met Jitse toen hij hier naar school ging, dan zag ik hem ook enkel in de vakanties.' zei ik.


    Matthew Livingstone
    'Dat is waar. Ik moet je straks iets vragen, maar dan opeen iets geschiktere plek.' zei ik met een twinkeling in mijn ogen. Hopelijk begreep ze het.


    Ik waarschuw je nu al, morgen gaat mijn pijp ook uit zijn, de "zoontjes" van mijn nicht komen en dat zijn 2 hyperactieve kadeeën.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe