• Titel + Waarover het gaat c: xx

    Up ;$ Gaat over een oude man en een huis met talloze ballonnen ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Titanic
    De jankfilm


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bride flight

    Over een bruid die naar de andere kant van de wereld vliegt vanwege een verplicht huwelijk, onderweg ontmoet ze allerlei mensen en tijdens de film zie je delen van het leven van die mensen en van die bruid zelf. Het is echt een heel zielige film, vond ik persoonlijk.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 14:41 ]


    26 - 02 - '16

    The lovely bones


    Shoganai i ne~

    Jankfilms.

    Nee sorry flauw.
    - Dear John
    - The last song
    - The notebook
    - My sisters keeper


    To infinity and beyond •

    The Lion King - ken je wel denk ik
    Bambi - ken je ook wel
    The Green Mile - Man die een speciale gave heeft maar op het punt staat geëxecuteerd te worden
    Titanic - ken je wel
    My Sister's Keeper - over een meisje dat kanker heeft, en haar zusje die eigenlijk alleen bestaat omdat ze haar zus moet helpen. Het zusje wil dit op een gegeven moment niet meer.
    The Notebook - over zomerliefde
    La Vita É Bella - over een Italiaanse Joodse man die samen met zijn zoontje in een concentratiekamp komt. De man probeert zijn zoontje ervan te overtuigen dat alles een spelletje is. Echt een prachtige film
    Ghost - deze gaat over de dood en liefde

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 14:47 ]


    Here & Now

    Hachi
    Richard Gere speelt een universiteitsdocent die op een koude avond een Akita-puppy vindt op het treinstation. Tegen de wil van zijn vrouw houdt hij het hondje in huis en al snel zijn de twee onafscheidelijk.

    De unieke band tussen baas en hond is het begin van een ontroerend verhaal over ware vriendschap en onbegrensde loyaliteit. Als de man overlijd blijft de hond tien jaar lang op hem wachten.


    There's power in the words you whisper.

    srry ken geen jankfilms>_>


    You can't not look cool with a crossbow.

    The Titanic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    My Sisters Keeper!
    Het gaat over een gezin met twee dochters en een zoon.
    En éen van die dochters heeft leukemie en de andere dochter moet steeds lichaamsdelen op-offeren zodat die dochter met leukemie dus niet doodgaat.
    Maar op een gegeven moment is ze daar helemaal klaar mee, stapt naar de rechter en neemt zo het recht in eigen hand over haar lichaam.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Oke bedankt allemaal, ik heb er 1tje gekozen haha c:

    itsJuly schreef:
    Oke bedankt allemaal, ik heb er 1tje gekozen haha c:

    welke?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paylor schreef:
    (...)
    welke?

    My sisters keeper & The notebook c: