Misschien weten sommige wel dat op het album Up All Night van One Direction ook een liedje zou komen te staan met de naam Blame it on you. (: Die is er dus niet gekomen en de platenmaatschappij heeft het nummer aan een andere boyband gegeven. [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 13:11 ] Her heart was a secret garden and the walls were very high.
Let me introduce you to the Swedish boyband; YOUNGBLOOD.
Oh trouwens, ik las daar dus dat ze waarschijnlijk naar het Songfestival gaan, volgend jaar. (:
-
4 jan 2012 - 13:064 jan 2012 - 13:07
One Direction zou het leuker kunnen zingen (no_chears)
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
4 jan 2012 - 13:08Als One Direction het zou zingen, zou het dan 'Blame Niall' heten? :W
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
4 jan 2012 - 13:08Ik weet niet hoe het zou klinken met One Direction, maar met deze jongens klinkt het ook goed (:
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
4 jan 2012 - 13:08Malambri schreef:
One Direction zou het leuker kunnen zingen (no_chears)
Stiekem vind ik dat ook, maar het is niet verkeerd, op zich. (:Her heart was a secret garden and the walls were very high.
4 jan 2012 - 13:09Klinkt een stuk beter dan One Direction
Life is hard and then we die
4 jan 2012 - 13:09Malambri schreef:
Als One Direction het zou zingen, zou het dan 'Blame Niall' heten? :W
Blame it all on Niall om precies te zijn, hahaha.Her heart was a secret garden and the walls were very high.
4 jan 2012 - 13:09Mags schreef:
Dat zeg ik ook niet *O*
(...)
Stiekem vind ik dat ook, maar het is niet verkeerd, op zich. (:"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
4 jan 2012 - 13:09Mags schreef:
Bedoel ik :W
(...)
Blame it all on Niall om precies te zijn, hahaha."No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
4 jan 2012 - 13:10Ik vind ze leuk klinken ^^
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
4 jan 2012 - 13:11Leuk liedje, maar wat zou ik graag One Direction dit horen zingen.
Big girls cry when their hearts are breaking
4 jan 2012 - 13:23Ik vind het echt niet verkeerd gezongen ofzo! Ik vind het wel mooi, eigenlijk. En ik weet niet of One Direction het mooier had kunnen zingen... $;
OTP: won't stop 'till we surrender...
4 jan 2012 - 13:24Lekker nummer. Stemmen passen er ook goed bij. Vind alleen de jongens van One Direction lekkerder. x'D
Music is the new sex
4 jan 2012 - 13:28Het nummer is leuk, had het alleen wel willen horen met de stemmen van 1D eigenlijk ..
To infinity and beyond •
4 jan 2012 - 13:30Echt een typisch One direction nummer.
Kill them with kindness.
4 jan 2012 - 16:11