• hallo xD
    ik ben een paar dagen geleden erg verveeld geraakt en ben begonnen aan een drarry storie ik vroeg me af of hij een beetje goed was dus ik ging maar een toppic maken...pleazz lees hem en reageer ik moet het weten...:)

    1) shampoo

    Ik werd wakker van het irritante geluid van twee stemmen die mij wakker probeerde te maken, ik opende mijn ogen en die losers Korzel en Kwast naast mijn bed stonden.
    “wakker worden Draco we zijn laat voor het ontbijt” zei Korzel.
    Ik had totaal geen honger en was te moe om mijn bed uit te komen.
    “Ik *gaap* kom er aan ga maar vast naar de Grote zaal...*gaap* ”
    ze draaide zich om en liepen weg
    “oke tot zo” zei kwast nog achter zijn schouder aan.
    Na 5 minuten liggen zwoelen in bed kan ik niet meer slapen, dus ik ga naar de douches.
    De douches die we helaas met de griffoendoors moeten delen was leeg, gelukkig maar!
    Het was een open douche dus als er andere waren zag iedereen elkaar naakt, soms een zege en soms..ehh nou ja niet…
    Ik leg mijn shampoo en Douche Gel op het rekje, hang mijn handdoek op en doe de kraan open.
    Ik voel het warme water op mijn lichaam vallen en op dat moment hoor ik iemand de deur open doen.
    “kut wie is dat” fluisterde ik zachtjes en keek om.
    Ik zag alleen zijn achterkant.
    Zijn handdoek was vuur rood met kanarie goud gele strepen…
    iemand uit griffoendoor dus.
    Mijn ogen gleden van de handdoek om zijn heupen naar boven naar zijn rug en verder naar zijn achterhoofd.
    Hij had zwart haar, het zat erg warrig en ik zag dat hij een bril had…
    Hij deed hem af en draaide zich om, het was Harry!
    Harry liep mijn richting op en ademde in alsof hij me iets wou vragen
    “uhh Malfidus… Ik ben mijn shampoo vergeten mag ik wat van jou lenen zo meteen?”
    “Potter uhh… j ja is goed…” zei ik op een gênante toon.
    “dank je Draco…” zei hij draaide zich om en liep de andere kant op
    Wacht noemde hij me nou net Draco? Hij zegt nooit Draco tegen me! Hij noemt me altijd Malfidus!
    Nou ja laat maar…
    Harry deed zijn handdoek van zijn heupen.
    Hij liet de handdoek op de grond vallen ik zei een spreuk die ik niet verstond.
    Waarschijnlijk was het “wimgardium leviosa” maar ik weet het niet zeker…
    Nog geen seconde na dat de woorden van de spreuk zijn lippen verlaten vloog de handdoek omhoog naar het haakje en hing zichzelf op.
    Ik richtte mijn ogen weer op het lichaam van Harry die nu helemaal naakt was. Hij stond met zijn rug naar mij toe dus ik zag alleen maar zijn.. nou ja achterkant.
    Ik bleef naar Harry kijken alsof zijn prachtige gespierde lichaam mijn ogen aan zich hadden vastgelijmd..
    Ik pakte wat shampoo en waste mijn korte blonde haren
    Ik spoelde het uit en dat moment draaide Harry zich om.
    “Draco mag ik je shampoo?” zei hij
    “uhh ja hier”
    Harry kuchte ongemakkelijk.
    ik pakte mijn shampoo draaide me om en gaf het aan hem.
    “Thanks Draco”
    “oh uhh graag gedaan”
    alweer noemt hij me Draco…
    liep met zijn lichaam naar mij toe naar achteren en botste onhandig tegen de muur. Hij draaide zich om en waste zijn haar met de shampoo.
    Zou hij ook stiekem naar mij gluren? Zou hij mijn lichaam net zo mooi vinden als ik het zijne? Zou hij überhaupt op jongens vallen net als ik? Ik waste mijn lichaam… ik deed het water uit pakte mijn handdoek, deed hem om, pakte mijn Douche Gel, keek nog een keer naar harry’s lichaam en ging de douches uit.
    Op mijn kamer kleedde ik me snel aan en deed mijn haar in de wc, op het moment dat ik klaar was met mijn haar realiseerde ik me dat ik mijn shampoo vergeten ben terug te vragen.
    Nou ja ik zie Harry zo bij toverdranken.
    Toch? Ik keek op mijn rooster, En ja inderdaad! Dan vraag ik het zo wel.
    Ik kijk op mijn horloge en zie dat de les over 5 minuten begint… ik ga de leerlingen kamer van zwadderich uit en ren naar het lokaal waar toverdranken word gegeven.






    2) toverdranken

    Korzel en Kwast wachtte me op bij de ingang van het lokaal..
    “Waar was je nou? Bij het ontbijt?” zei Korzel met een domme stem
    “douchen en nou aan de kant minkukels”
    zei ik erg geïrriteerd.
    Ze trokken een beledigt gezicht en gingen breder staan alsof ze me er niet lang wouden laten gaan.
    Ik duwde ze met mijn schouders opzij en liep het lokaal binnen Harry zat alleen, maar Hermelien ging al snel naast hem zitten.
    Ron die hetzelfde van plan was keek met een boos gezicht naar Hermelien toe en ging een tafel voor hun zitten waar Parvati zat, hij sloeg boos zijn armen over elkaar. Ik ging maar naast Patty zitten die aan de andere kant van het lokaal zat.
    Op het moment dat ik mijn boeken op tafel had kwam sneep binnen hij riep “pagina 394 van je tekstboek” door het lokaal
    Ik keek naar mijn boek en sloeg hem open om te bladeren en op dat moment zag ik een briefje uit mijn boek steken
    “sorry dat ik je shampoo ben vergeten kom na het diner in de Grote zaal naar de badkamer van de klassen oudste
    ps. Nogmaals sorry he…”
    Ik schreef op de achterkant:
    “is goed Potter zie je dan wel”
    zachtjes zei ik : “wimgardium leviosa” en het briefje vloog naar Harry als een soort papieren vogeltje.
    Ik zag dat Harry me begreep ik richtte me op mijn boek
    de informatie die professor Sneep ons aan het uitleggen was ging het ene oor in en het andere uit. Ik realiseerde me nu pas dat ik een afspraakje met Harry had?! In een badkamer!
    De gedachte er aan gaf me een fijn gevoel van binnen maar ja ik ben ook al verliefd op hem sinds ik het me kan herinneren.
    Ook al doe ik alsof dat niet zo is.
    Zal ik hem dat vanavond vertellen of… die gedachte werd onderbroken en ik kreeg een stoot in mijn zei van Patty
    “Draco” “psst” “geef dan antwoord!”
    “wat is je antwoord meneer Malfidus?” zei sneep.
    “sorry meneer ik weet het niet” zei ik, erg betrapt
    “dus je weet niet welke 2 ingrediënten je nodig hebt voor de flegmaflip? De toverdrank waar jij in je eerste jaar al een 10 voor had Malfidus” zei sneep heel eentonig
    “jawel meneer, ik…ik”
    hij liet me niet uitpraten en stuurde me de les uit.
    Raar dat deed Sneep anders nooit bij mij ik was te slotte een van zijn lievelingetjes al sinds het begin…
    na 15 minuten kwam Harry het lokaal uit.
    “ben er ook uitgestuurd..”
    “oh…” zei ik nogal onhandig.
    Ik praatte nog even met Harry en toen de les afgelopen was liepen we het lokaal in om onze spullen te pakken. Sneep hield ons tegen.
    “de volgende les wil ik een opstel van 1500 woorden over de les toverdranken en ik wil ook een excuus brief van 100 woorden begrepen?”
    “ja meneer” zeiden we in koor.
    Eenmaal het lokaal uit, rende Harry naar Ron en Hermelien die buiten op hem wachten.
    Ik liep rustig naar de volgende les. Verzorging van fabeldieren. Ik wist dat Harry niet zonder de les kon want hij had van af het begin al een enorme klik met Hagrid.
    De dag ging erg traag voorbij en elke les leek 2x zo lang te duren, na de ze eindeloze dag was het eindelijk tijd voor het diner.
    Ik had enorme honger want ik had nog niks gegeten de hele dag.
    Ik was vroeg aan de Grote zaal en ik was niet de enige aan de tafel van Griffoendoor zaten een paar onbekende gezichten.
    De tafels van Huffelpuf en Ravenklauw waren leeg.
    Aan de tafel van zwadderig zat Patty met Benno te praten.
    Ik ging bij ze zitten en na enkele minuten stroomde de Grote zaal vol met leerlingen van Zweinstein.

    3) het diner

    professor Perkamentus kwam naar binnen gevolgd door professor Anderling, Hagrid, professor sneep, Madame Hooch en nog een paar leraren.
    Ze gingen zitten en Perkamentus stond op.
    Hij had dus een mededeling.
    “Beste leerlingen, ik deel met vreugde mee dat er een bijzondere gast is gearriveerd. Deze man gaat jullie de komende maand les geven in drakenkunde.”
    In mijn ooghoek zag ik Ron iets in Harry’s oor fluisteren
    “ik wil dat wij hem hartelijk ontvangen: Bill Wemel!
    Hij is helemaal uit Roemenië overgevlogen naar hier om ons te vergezellen in Drakenkunde.
    Op dat moment ging de deur van de grote zaal open
    Een grote maar dunne man loopt de zaal binnen, rood lang haar en een litteken op zijn kin.
    Een wemel dat zag je zo maar hij was toch anders dan de wemels hier op school.
    hij liep in een snelle pas door de zaal gaf een knipoog aan Ginny Fred George en Ron die allemaal naast elkaar zaten.
    Na een kleine minuut stond hij voor Perkamentus, gaf hem een hand zei iets en ging tussen professor Anderling en Hagrid zitten.
    “dan kan het diner nu beginnen” zei Perkamentus luidkeels.
    En als bij toverslag werden de borden bekers en schalen aan de tafel in een seconde gevuld, zoals dat elke avond gebeurde.
    Ik pakte een kippenboutje, aardappelen en wat groenten.
    Ik had enorme honger en at het binnen enkele minuten op, dus ik schepte nog eens op maar deze keer een Roemeense struisvogel steak met een soort kaassaus en weer dezelfde groente van net.
    Ik stond op het punt om een hap te nemen van mijn struisvogel en ik voelde een paar tikken op mijn schouder.
    Het was Harry.
    “wat moet je potter” zei ik stoer om mijn vrienden uit zwadderich te imponeren.
    “oh niks ik wou alleen zeggen dat ik alvast ga zie ik je dan zo?”
    ik gebaarde met mijn ogen dat hij er over op moest houden en doen alsof er niks was.
    “Waar heb jij het over?”
    “over de shampoo die ik je zou geven? In de badkamer van de klassen oudste??”
    “oh…uh ja… dat.. ik ik kom er aan…” de stoere toon in mijn stem was compleet verpest en ik zag dat Korzel en Kwast niet meer bij kwamen van het lachen
    Harry gaf een korte grinnik blijkbaar vond hij dit ook wel komisch “tot zo Malfidus.”
    “tot zo Potter.”
    Ik draaide me om en zag Korzel en Kwast hun mond opentrekken om iets te zeggen
    “een woord hier over en ik zorg dat je geschorst word van deze school….mijn pa kan alles regelen weet je dat?”
    “uh ja sorry Draco” zei Kwast geschrokken…
    ik at mijn bord boos leeg, stond open verliet de zaal.
    Ik liep naar de 5e verdieping waar de badkamer zich bevond.
    Nog een stukje verder en dan was ik bij het beeld van Boris de beteuterde en daar de vierde deur links zei Harry.
    Ik kwam bij een poort met twee grote gouden deuren.
    Ik klopte op de deur, ik hoorde iemand achter me “limoentjesfris” zeggen.
    Ik draaide me om. Het was Harry. De deuren van de badkamer gingen sierlijk open
    “Potter…” zei ik droog
    “Draco..”
    en samen liepen we naar binnen

    4) de badkamer

    het was hier erg mooi: Een schitterende kroonluchter vol kaarsen verspreidt een zacht licht en alles is van wit marmer, inclusief een soort rechthoekig, verzonken zwembad in het midden van het vertrek. Om het bad heen staan wel honderd gouden kranen, met stuk voor stuk verschillend gekleurde edelstenen in hun knop en er is ook een duikplank.
    Lange, witte linnen gordijnen hangen voor de ramen; in een hoek ligt een grote stapel pluizige witte badhanddoeken en aan de wand hangt één enkel schilderij in een gouden lijst: een blonde zeemeermin op een rots. Haar staart was licht oranje met goud.
    Harry liep naar de gouden kranen.
    “wat voor een soort badschuim wil je?” zei Harry eenmaal bij de kranen.
    “Uhh maakt niet uit hoor…”
    “Oke dan.” En hij draaide een open. Het bad vulde zich binnen ‘no time’ en er kwam een groenig soort badschuim op te liggen. Na enkele seconden was het bad gevuld, en het groene badschuim leek nu net op een grasdeken op het water.
    Harry deed zijn kleren uit en stapte het bad in, ik volgde zijn voorbeeld en deed hetzelfde.
    De grasdeken op het water voelde enorm aangenaam aan, en het water was lekker warm.
    Harry was naar de overkant gezwommen, en toen ik in het water was kwam hij weer terug.
    Het bad was best diep en ik kon nog maar net staan,
    Harry zwom naar een kraan draaide hem open en paarse wolkjes begonnen zich te verspreiden over het bad. Het rook erg lekker, naar mijn lievelings geur; Egyptische jasmijn.
    “Potter dit is echt een heel erg lekker bad maar waarom nemen we het als je alleen maar shampoo terug wou geven..?”
    “nou.. eh.. ik dacht nou ja gewoon een lekker bad… met z’n 2en …” zei hij onzeker
    “oh … oke … Potter?”
    “ja?”
    “ik moet je wat zeggen…
    “ik.. ik ben nou ja verliefd”
    Harry aarzelde even en zei toen “op wie?”
    “jou…” ik werd vuur rood

    Harry kwam op me af en gaf me de beste kus die iemand me ooit had gegeven.
    De kus duurde nu ongeveer 5 seconden en ik pakte Harry vast in zijn nek en kuste nog intiemer terug
    Na een paar minuten hoorden we iemand “limoentjesfris” zeggen achter de deur… ik herkende de stem meteen het was Patty Park, onze klassen oudste.
    Harry schrok en stopte met me kussen en zwom snel naar de andere kant van het bad
    “iel wat doen jullie hier jullie horen hier niet te zijn…”
    “sorry Patty maar tis hier gewoon te lekker…” zei ik betrapt
    “weet ik en omdat ik je mag Draco zeg ik niks maar Potter zit in de nesten..”
    “nee…Patty zeg niks over geen van ons beide alsjeblieft?”
    “hoezo kom jij op voor die sukkel van griffoendoor…?”
    “Harry is geen sukkel en de griffoendoors ook niet! We zitten met z’n allen op school dus als je niks zegt over zeg dan ook niks over Harry!”
    “zozo Malfidus… je toont enorme moed misschien had je toch beter bij griffoendoor kunnen zitten…” zei Patty spottend.
    Harry die al uit het bad was gegaan en zich had afgedroogd was nu bijna aangekleed.
    Ik daar in tegen was nog steeds in bad. Patty keek me vol afschuw aan.
    “what ever Malfidus… ik zeg niks maar nog een zo’n geintje en je ent er bij begrepen…?”
    “ja Patty”
    Harry keek me aan met een blik alsof ik net zijn leven heb gered.
    “Ik laat jullie maar alleen ik ben over 15 min terug en dan zijn jullie pleiten want dan komen de rest van de klassen oudste en die laten dis sowieso niet toe…”
    “dank je wel Patty je bent echt de beste klassen oudste!”
    “dank je Draco.”
    Ze draaide zich om en verliet de badkamer. Toen ze eenmaal de badkamer uit was kwam ik ook het water uit. Harry liep naar me toe en gaf me nog een kus. Ik voelde zijn tong langzaam in mijn mond glijden en ik kuste hem terug langzaam deed ik ook mijn tong in zijn mond. Ik stopte en zei:
    “dus we zijn nu een koppel?”
    “hou je mond en kus me” zei Harry
    Ik deed mijn schouders om zijn nek en we kuste.
    Harry liet zijn hand zakken maar mijn billen en op dat moment realiseerde ik me dat ik nog naakt was..
    De zeemeermin op het schilderij giechelde en keek ons aan
    Ik stopte met het kussen van Harry en liep naar mijn kleren.
    Ik trok mijn kleren aan ik draaide me om Harry liep naar me toe.
    “ja”
    “ja wat?” zei ik verbaast
    “ja we zijn een koppel”
    Ik voelde een golf van blijdschap over me heen komen en rende op Harry af gaf hem een knuffel en kuste hem liefkozend achter zijn oor.
    “ik hou van je” fluisterde hij me zachtjes in mijn oor.
    “ik ook van jou Harry”
    We verlieten de badkamer en gingen naar de slaapzaal.
    Ik liep meteen door naar mijn bed maar natuurlijk kon ik niet slapen.
    Als ik klaar in bed lig kijk ik op mijn horloge; 21:30.
    Ik sloot mijn ogen zucht diep en liet me naar achteren vallen.

    5) slapeloze nacht.

    Ik probeerde te slapen maar ik kon het gewoon niet.
    Het enige dat in mijn gedachte rondspookte was Harry James Potter.
    Zouden we openlijk voor onze liefde uitkomen? Of word het ons geheim? Waarom ben ik al die jaren dat ik Harry ken zo gemeen tegen hem geweest? Op die laatste vraag kon ik zelf eigenlijk geen antwoord vinden…
    Ja dat hij me voor schut zette de eerste keer dat ik hem zag,
    ik haatte hem meteen, ik walgde van hem… maar het jaar daar op was ik allang vergeten wat Harry had gedaan en toch bleef ik een eikel tegen hem…
    raar hoe zo iets kleins zo veel haat kan brengen…
    Maar goed de haat verdween met de tijd alleen deed ik alsof ik hem haatte omdat ik stoer wou doen voor die stomme Korzel en Kwast de meest irritante meelopers ooit…
    Vorig jaar was Harry een van de school kampioenen in het tover toernooi samen met Carlo Kannewasser vertegenwoordigde hij Zweinstein en Fleur Delacour Baeuxbatons en voor Klammfels werd het Victor Kruml.
    Op het moment dat hij werd gekozen voelde ik me zo trots op hem, ook al deed ik als een eikel tegen hem… ik overwoog zelfs om hem mee te vragen naar dat bal maar tja ik deed het niet… ik wist gewoon niet zeker of hij me leuk zou vinden…
    En nu is hij… de gene die ik zo haatte… de gene waarmee ik zo veel ruzies en gevechten mee heb gehad de gene waarmee ik mijn leven mee wil delen…
    Ik begon te zweten en stapte uit bed.
    Ik deed een shirt en een jogging broek aan en ging de leerlingen kamer uit.
    Ik liep naar buiten naar mijn favoriete plekje.
    Ik kwam er vaak om te denken .
    Soms noemde ik het mijn thinking-place.
    Ik plofte neer in het gras en moest meteen weer denken aan een paar uur geleden in de badkamer van de klasse oudste.
    Ik was benieuwd naar wat Harry nu aan het doen was dus ik sprak de spreuk “egovide Harry James Potter” uit. Dit was een spreuk die Patty me leerde erg handig op somige momenten...
    een zilferen rook kwam uit mijn toverstok, het vormde een platte cirkel zo groot als mijn hoofd. Een wazig beeld dat langzaam scherper werd verscheen.
    Ik zag Harry onder zijn dekens liggen en met zijn staf deed hij de “lumos” bezwering hij las een stuk perkament zag ik vaag onder zijn dekens... na een paar tellen ging het licht in zijn staf uit hij deed de dekens van zijn hoofd kleede zich aan en liep het donker in.
    Daarnaa zag ik niks meer behalfe zwart, dus ik liet mijn toverstok zakken en de rook verdween weer in mijn staf.
    Ik liet me vallen in het gras en keek naar de sterren.
    Ik was benieuwd naar de tijd en keek op mijn horloge… 23:53.
    “Zo laat al?” zei een stem naast me.
    Geschrokken keek ik opzei het was Harry
    “HARRY! Je liet me dood schrikken! Wil je dat nooit meer doen alsjeblieft…”
    “sorry” zei hij met een knal rood gezicht “ik moest je gewoon zien.”
    Ik kuste hem en we gingen romantisch liggen.
    Naar de sterren kijken en praten…
    “Draco ik hou echt heel veel van je maar ik denk niet dat het slim is dat de hele school weet dan we een relatie hebben dus in de lessen moet je gewoon doen zoals je altijd tegen me doet…als een…nou ja je bent het niet maar als een sukkel…”
    “ja ik dacht ook dat zo iets het beste zou zijn..”
    “ik ben blij dat je me snapt Draco”
    En hij gaf me een kusje op mijn wang en ging op mijn schouder liggen.
    Hij streelde mijn lichaam met zijn arm.
    ik draaide me naar hem toe en kuste hem, langzaam duwde ik mijn tong in zijn mond. Hij deed zijn been om me heen en we rolde om. Hij lag nu op me. Hij ging rechtop zitten recht op mijn kruis en bewoog zijn heupen alsof we aan het…nou ja je weet wel…
    hij boog weer voor over en zei:
    “gaan we niet te snel? Kunnen we het niet beter nog even op zoenen houden? Ik bedoel we zijn net 15 jaar…”
    “ik denk dat je gelijk hebt maar mijn vader was 14 toen hij het voor het eerst met mijn moeder deed.”
    “en toch ben ik er denk ik nog niet klaar voor…” zei Harry onzeker.
    “Ik vind alles best, als ik maar met jou kan zijn…”
    je zag een twinkeling in zijn ogen toen ik dat zei.
    Harry ging weer naast me liggen en hij kuste me op mijn wang. Ik keek op mijn horloge: 0:31
    “We moeten gaan slapen Harry…”
    we stonden op gaven elkaar nog een kus en liepen naar onze leerlingen kamer.

    is het een beetje goed??
    ik hoop het wel...


    fashion is my life,,

    Euh...
    Ik zou het nog maar een paar keer overlezen als ik jou was...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    is het echt zo slecht...?


    fashion is my life,,

    ik ga t nu lezen...

    Dafugg!!??


    "What's the fun of making sence?"

    Ik heb ff het eerste stukje gelezen, en je moet het idd nog een keertje doorlezen, het is niet heel slecht ofzo, maar er zitten gewoon wat grammaticale fouten in (wisselen tussen tegenwoordige en verleden tijd, soms een beetje een rare zinsbouw en af en toe vergeet je een hoofdletter of schrijf je een woord verkeerd) je zou er even de spellingscontrole overheen kunnen laten gaan, dan worden waarschijnlijk de meeste fouten er wel uitgehaald.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ja ik geef je een tip...lees t nog een keer

    aar het idee opzich is wel leuk:)

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:07 ]


    "What's the fun of making sence?"

    Een aantal zinnen klopt niet helemaal, maar verder is het idee leuk. (:


    26 - 02 - '16