• Hellow everyone!

    Ik ga een nieuwe story maken, genaamd ´Heftig´. Het zijn waargebeurde verhalen met echte mensen in de hoofdrol, de mensen op Quizlet. Ik ben op zoek naar mensen die iets heftigs hebben meegemaakt en dat aan anderen willen vertellen, wellicht anoniem of met een schuilnaam. Het maakt niet uit wat het is, laat het me even weten, dan kunnen we samen bepalen of het wat wordt! Ik hoop dat veel mensen zich aanmelden!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Adaph schreef:
    (...)
    Daar ben ik het denk ik toch niet helemaal mee eens.. Ik heb namelijk al iemand ie mee wilt doen omdat zij anderen wilt waarschuwen door haar verhaal te vertellen en zich zo te uiten.
    Dat snap ik maar ik ben het wel eens met hierboven. De een heeft echt heftige dingen meegemaakt en de ander vind een kapote raam al heftig. oke domme voorbeeld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Frigga schreef:
    Wat versta jij onder heftig?


    hef·tig bn, bw hevig


    Mede mogelijk gemaakt door Marleen & Nikki.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Frigga schreef:
    Wat versta jij onder heftig?

    Iets wat niet normaal is, iets wat niet zo vaak voorkomt. Denk aan dingen die voorkomen in bijvoorbeeld 'Van God los' of 'Verborgen Verhalen'.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain