• Hellow everyone!

    Ik ga een nieuwe story maken, genaamd ´Heftig´. Het zijn waargebeurde verhalen met echte mensen in de hoofdrol, de mensen op Quizlet. Ik ben op zoek naar mensen die iets heftigs hebben meegemaakt en dat aan anderen willen vertellen, wellicht anoniem of met een schuilnaam. Het maakt niet uit wat het is, laat het me even weten, dan kunnen we samen bepalen of het wat wordt! Ik hoop dat veel mensen zich aanmelden!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik denk dat iedereen heftige dingen meemaakt. En dat hoeft niet altijd heftig te zijn voor een ander, het is maar net wat je referentiekader is. Als jij nooit iets meemaakt en dan gaat je hond dood, dan is dat heftig voor jou. Maar iemand die haar hele leven is mishandelt en in twintig pleeggezinnen heeft gezeten zal misschien vinden dat die persoon zich aanstelt. Dus volgens mij maakt iedereen wel eens wat heftigs mee.
    Je moet nu alleen de juiste mensen vinden. Mensen die dat willen delen.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Ik denk dat iedereen heftige dingen meemaakt. En dat hoeft niet altijd heftig te zijn voor een ander, het is maar net wat je referentiekader is. Als jij nooit iets meemaakt en dan gaat je hond dood, dan is dat heftig voor jou. Maar iemand die haar hele leven is mishandelt en in twintig pleeggezinnen heeft gezeten zal misschien vinden dat die persoon zich aanstelt. Dus volgens mij maakt iedereen wel eens wat heftigs mee.
    Je moet nu alleen de juiste mensen vinden. Mensen die dat willen delen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Okay, bedankt voor jullie tips.. Dat had ik alleen zelf ook al bedacht.. Alleen niemand meldt zich aan, haha (;


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Adaph schreef:
    Okay, bedankt voor jullie tips.. Dat had ik alleen zelf ook al bedacht.. Alleen niemand meldt zich aan, haha (;

    Naja, wellicht helpt het als je voorbeelden geeft van wat je in gedachten had? (en die bij je beginpost zet)


    I can't even think straight.

    Als ik uit mezelf spreek, dan schrijf ik liever sa's en stories over mezelf, die aan mij gekoppeld worden in mijn eigen stories, dan dat het in een story van een ander terecht komt. Is denk ik de reden dat niemand zich aanmeldt x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ikzelf ga daar net aan meedoen. Aan de eene kant een leuk idee maar aan de andere kant. Ondanks dat het anoniem is houdt iedereen dat liever voor zichzelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hm, oke, ik meld me vrijwillig aan. PB maar als je plan door gaat, en me me evt nodig bent?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    MisPattinson schreef:
    Ikzelf ga daar net aan meedoen. Aan de eene kant een leuk idee maar aan de andere kant. Ondanks dat het anoniem is houdt iedereen dat liever voor zichzelf

    Daar ben ik het denk ik toch niet helemaal mee eens.. Ik heb namelijk al iemand ie mee wilt doen omdat zij anderen wilt waarschuwen door haar verhaal te vertellen en zich zo te uiten.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik meld me wel aan (:

    ik heb gelukkig niet zoveel, heftige dingenmeegemaakt dus aan mij heb je niets :X


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    ik wil ook wel helpen hoor


    o(¤_¤)o

    mijn leven is een en al drama


    o(¤_¤)o

    Ik probeer mijn verleden achter me te laten en dit maakt alleen maar oude wonden open. Hier doe ik dus niet aan me. Succes met het vinden van mensen die wel willen aanmelden (:


    26 - 02 - '16

    JustYouAndMe schreef:
    ik heb gelukkig niet zoveel, heftige dingenmeegemaakt dus aan mij heb je niets :X

    Het ergste: oma ovsrleden en goede vriendin op straat zien liggen nadat ze aangereden was. Nouja, niet zo erg, enkele nietjes en hersenschudding. Dusja.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wat versta jij onder heftig?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall