• Hey.

    Ik ben in april begonnen aan de pil, die werkte niet goed ongesteldheid bleef pijn doen, dus toen ben ik oktober overgestapt naar een andere, en aangezien dat ook niet goed werkte ben ik gestopt op 1 december, de laatste keer dat ik 'pilongesteld' werd was in oktober, eind november ook een beetje maar niet noemenswaardig,
    weet iemand waarom ik niet ongesteld word?
    ik kan namelijk niet zwanger zijn


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Nou. Je lichaam moet toch telkens wennen als je een andere pil neemt?
    Dus als je twee keer in een korte tijd van pil bent veranderd...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je lichaam is een beetje in de war? Verschillende pillen en je bent gewoon onregelmatig.. Niets om je zorgen over te maken.
    Ik heb trouwens ook een pil waarbij ik nog pijn heb aan mijn onderbuik en rug. Dus volgens mij ligt dat meer aan jou lichaam dan dat een pil niet werkt? Geen idee hoor


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:

    Ik heb trouwens ook een pil waarbij ik nog pijn heb aan mijn onderbuik en rug. Dus volgens mij ligt dat meer aan jou lichaam dan dat een pil niet werkt? Geen idee hoor


    ja klopt, het ligt ook aan mijn lichaam dat 't niet werkt, bij beide kreeg ik meer pijn, en bij een andere moet ik 20 euro per maand bij leggen, dan doe ik het wel met een week paracetemol slikken


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Is de pijn zo erg?
    Ik zou toch proberen van de pijnstillers af te blijven.
    Damn, wat ben ik blij dat ik het bijna nooit voel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Is de pijn zo erg?
    Ik zou toch proberen van de pijnstillers af te blijven.
    Damn, wat ben ik blij dat ik het bijna nooit voel.


    ja het is haast al een probleem op te staan rugpijn, buikpijn


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Loesoe schreef:
    (...)

    ja het is haast al een probleem op te staan rugpijn, buikpijn

    Koop perdofemina. Is speciaal voor maandstondproblemen en werkt goed (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb de pil gehad, maar ben er wel zwanger door geworden. Dus ik vertrouw de pil voor geen meter. Ik heb zelf nu een spiraaltje. (:
    Zou niet weten waar het door komt, misschien omdat je zo snel wisselde?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    De pil neemt niet alle pijn weg, En je bent regelmatig gewisseld dus begrijp ik dat je lichaam in de war is. Misschien moet je lichaam gewoon een ritme vinden.

    welke pil gebruikte je dan ??
    dit heb ik ook gehad, ik ben toen een half jaar niet ongesteld geweest

    Je zit in de puberteit, het is goed mogelijk dat je gewoon onregelmatig bent.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bij mij duurde het ook lang voor de pijn "weg"ging. Weg gaat het nooit.
    Maar je lichaam is gewoon in de war


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SchoenVeter schreef:
    welke pil gebruikte je dan ??
    dit heb ik ook gehad, ik ben toen een half jaar niet ongesteld geweest


    eerst microgynon en daarna jazz


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    hm, ik heb ook verschrikkelijk veel last. En ik ben naar de dokter gegaan en die heeft me een speciale pil gegeven dat ik er minder last van heb. (ben te lui om te gaan kijken hoe de naam nu weer was, iets met veel a's) en ik heb er nog steeds wel een beetje last van, maar nu val ik tenminste niet meer flauw tijdens wiskunde T.T
    Ik zou nog even wachten en je pil gewoon blijven slikken, met een stopweek natuurlijk. Als je volgende keer nog steeds niet menstrueert zou ik toch naar de dokter gaan, dan ben je in elk geval gerust gesteld ;D


    I like bad guys, but they have to be good to me! :3