• Ik heb al lang geen zeik topic geopend , maar dit moest er even oud
    Vorig jaar zijn een paar dingetjes gebeurt met 2 vrienden.
    1 daarvan ben ik kwijt geraakt. Ik kende haar al sinds groep 3. Dat is al 7 als ik naar de leeftijd kijk. En toen was onze vriendschap gewoon weg. Ze kreeg verkeerde vrienden op haar school en ze was Jaloers dat ze niet "slim" genoeg was voor de Havo. En ze werd echt verwend. Stiekem mis ik haar oude ik.
    En dan nog een vriendin J. J had al probleempjes omdat ze verstandelijk gehandicapt is. Ik ben haar half kwijt. Het is nog gewoon J, maar zo erg anders. Ze was uit huis geplaatst en heb haar toen 3 keer gezien. Haar problemen werden minder, maar haar ware ik kwam naar boven. Lief en aardig thuis en woedend in tehuis. Ze is al aan verschillende medicijnen gezet. Ze wilde weg lopen. En ze kon thuis niet ander dan praten over haar probleem en het tehuis. Spontane huil uitbarstingen. Niet rustig te krijgen. overbezorgd. Vroeger was ze gewoon minder overbezorgd. Nu is het gewoon irritant.Toen was ze gewoon een aardig druk, maar ook rustig meisje dat altijd in haar Droomwereld zat. We noemde het haar droomwereld omdat ze nooit luisterde als je wat zei en als je je hand voor haar gezicht deed reageerde ze niet ;D. Ik mis dit echt heel erg.

    Wie kennen jullie nog/ Zien jullie nog, maar die niet meer de "oude"zijn en erg missen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Me (: mijn vriendin die ik kende van de lagere school.. ach je kent het, "we spreken elkaar nog wel" en dat is nooit gebeurd... zij naar een andere school, ik naar een andere school en dat was dat. Bebye beste vriendin waar je de vorige 7 jaar van je leven aan hebt gespendeerd. Maar wat kan je eraan doen?

    Vind het trouwens echt erg van je vriendinnen! Ik hoop echt dat het nog goed komt...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ach mensen veranderen en groeien soms gewoon uit elkaar. Ik heb er wel vrede mee hoor ^^


    -

    Ahww, ik vind het echt heel erg voor je ):

    Ik had ook zoiets, ik ben altijd stil in de klas enzo maar op de basisschool kreeg ik 1 goede vriendin waar ik alles mee deed. Later op de middelbare kreeg ik er nog een vriendin bij S en die zag ik ook vaak. En ineens spraken we elkaar niet meer. N werd vriendinnen met S, en vanaf dat moment hebben we elkaar niet meer gesproken omdat N & S Nooit meer thuis waren en alleen met elkaar bezig waren..
    Dus dat mis ik wel

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 19:25 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik vind het echt erg van je vriendinnen, meis.
    Hmm...zover ik weet is er niet echt iemand wiens "oude ik" mis. Nou mijn beste vriendin was een tijdje terug wel een beetje tuttig geworden, maar dat was maar een weekje, ze is nu weer helemaal zichzelf. Ik ben wel bang dat diezelfde beste vriendin gaat veranderen, want binnekort gaat ze op hockey en haar zus is in een kakker veranderd(we noemen het maar een kakker, maar goed) en ik ben dus bang dat ze gaat veranderen en haar oude gekke ik zal verliezen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    RainbowRoad schreef:
    Ahww, ik vind het echt heel erg voor je ):

    Ik had ook zoiets, ik ben altijd stil in de klas enzo maar op de basisschool kreeg ik 1 goede vriendin waar ik alles mee deed. Later op de middelbare kreeg ik er nog een vriendin bij S en die zag ik ook vaak. En ineens spraken we elkaar niet meer. N werd vriendinnen met S, en vanaf dat moment hebben we elkaar niet meer gesproken omdat N & S Nooit meer thuis waren en alleen met elkaar bezig waren..
    Dus dat mis ik wel

    Nummer 1, is er vandoor gegaan met iemand die we allebei niet mochten.Ze spreken altijd af. En ze heeft de zelfde naam als ik D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik vind dit echt heel erg voor je

    ik had ook vanaf groep 3 ooit een beste vriendin. we hebben altijd al andere vriednen gehad. alleen toen we op de middelbare school kwamen. werd ze oppeens vet gemeen en bitcy. we hebben nu zelfs gevochten, alleen ik vind het gewoon heel jammer dat ik niet meer met haar overweg kan. want vroeger deden we echt bijna elke dag iets samen en kon ik altijd heel goed over problemen met haar praten, ze was altijd heel lief en zorgzaam maar het lijkt wel alsof ze nu het tegenovergestelde daarvan is geworden.