• Vage titel.
    Maar ik heb dus een suggestie of alle usernames vrij kunnen komen die een user heeft gebruikt nadat die gene inactief gaat of zijn/haar account verwijderd. Snappen jullie het een beetje?
    Dus zodat als ik, bijv, inactief ga of mijn username verwijder dat iemand anders Uneventful kan gebruiken. En?


    Oké, ik wijzig mijn post een beetje. Mensen die minder dan een dag online zijn gekomen en nu inactief zijn weg. Maar misschien kan Rutger dan automatische berichtjes rond zenden zoals Nickelodeon doet? Bijv als je 3 maanden niet online komt stuurt nickelodeon altijd van '(username) je bent 3 maanden niet online geweest, kom je terug' ofzo? :"D En dan kan Rutger er een 'als je niet terug komt explodeert je username in (datum)'

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 16:44 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LaJoie schreef:
    1000000000000x afgewezen voor als die user nog wilt terugkomen.
    Als zou ik er persoonlijk ook een voorstander van zijn, op voorwaarde dat het pas kan als een account een jaar inactief is of ze kunnen worden verwijderd.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik vind het riskant, stel nou -IK WIL GEEN GEDONDER NU HOOR- dat iemand de username Hale neemt, of een andere gebande, dan loop je toch de kans dat je als nieuw lid aangesproken wordt met: "Jaja, jou ken ik nog wel!" e.d? En daarbij vind ik dat mensen maar wat meer fantasie moeten hebben met usernames. WHOA REGEN KLETTERT KEIHARD TEGEN MIJN RAAM. Ik schrok even.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zo vaak voorgesteld en zo vaak afgewezen...
    Tjah, voor mij hoeft het niet eens want ik verander mijn naam eigenlijk niet veel. In 4,5 jaar heb ik hem 2x veranderd. 1x omdat iedereen dacht dat ik een jongen was en de tweede keer omdat ik er niet bij nagedacht had toen ik hem voor de 1e keer veranderde.
    Van mij mogen al die inactieve users (van bijvoorbeeld een jaar) weg. Niet omdat er dan namen vrijkomen, maar omdat het overzichtelijker is. Een herinneringsmail zou daarbij handig zijn zoals je zegt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Chemist schreef:
    Ik vind het riskant, stel nou -IK WIL GEEN GEDONDER NU HOOR- dat iemand de username Hale neemt, of een andere gebande, dan loop je toch de kans dat je als nieuw lid aangesproken wordt met: "Jaja, jou ken ik nog wel!" e.d? En daarbij vind ik dat mensen maar wat meer fantasie moeten hebben met usernames. WHOA REGEN KLETTERT KEIHARD TEGEN MIJN RAAM. Ik schrok even.


    Yup. ik denk dat als usernames vrijkomen, dat er teveel verwarring gaat ontstaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clubbed schreef:
    (...)

    Die mensen hebben nauwelijks een identiteit. Er staat geen naam en een leeftijd van 255 jaar.
    Dat maakt niet uit, als ze weer willen inloggen dan kan dat niet meer omdat iemand anders zo nodig jouw naam wilde hebben. Het spijt me maar vergeven in vergeven. Zo iemand moet daar gewoon toe in staat zijn, of diegene nog terugkomt of niet.


    Life is hard and then we die

    Maar serieus, het is toch belachelijk dat er mensen vier, vijf jaar geleden een paar minuten online zijn geweest en dat die accounts dan niet worden verwijderd?
    Het spijt me zeer, maar dáár kan ik geen begrip voor hebben.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Chemist schreef:
    Ik vind het riskant, stel nou -IK WIL GEEN GEDONDER NU HOOR- dat iemand de username Hale neemt, of een andere gebande, dan loop je toch de kans dat je als nieuw lid aangesproken wordt met: "Jaja, jou ken ik nog wel!" e.d? En daarbij vind ik dat mensen maar wat meer fantasie moeten hebben met usernames. WHOA REGEN KLETTERT KEIHARD TEGEN MIJN RAAM. Ik schrok even.
    I think you say. *O*


    Life is hard and then we die

    Foxfaces schreef:
    Maar serieus, het is toch belachelijk dat er mensen vier, vijf jaar geleden een paar minuten online zijn geweest en dat die accounts dan niet worden verwijderd?
    Het spijt me zeer, maar dáár kan ik geen begrip voor hebben.


    Exactly what I think. Maar dan in nettere woorden. (cat)


    26 - 02 - '16

    Hm, ohja ik begrijp bij sommige accounts wel dat je die gewoon niet wilt. Maar ik had het ook over de accounts die verwijderd kúnnen worden. En zeg nou zelf, Hale komt echt wel terug.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Chemist schreef:
    Ik vind het riskant, stel nou -IK WIL GEEN GEDONDER NU HOOR- dat iemand de username Hale neemt, of een andere gebande, dan loop je toch de kans dat je als nieuw lid aangesproken wordt met: "Jaja, jou ken ik nog wel!" e.d? En daarbij vind ik dat mensen maar wat meer fantasie moeten hebben met usernames. WHOA REGEN KLETTERT KEIHARD TEGEN MIJN RAAM. Ik schrok even.


    Btw, wie wil die username nog na al dat gedoe. --"


    26 - 02 - '16

    Foxfaces schreef:
    Maar serieus, het is toch belachelijk dat er mensen vier, vijf jaar geleden een paar minuten online zijn geweest en dat die accounts dan niet worden verwijderd?
    Het spijt me zeer, maar dáár kan ik geen begrip voor hebben.


    Hier had ik hem ook echt voor geopend, hier ben ik volkomen mee eens.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Foxfaces schreef:
    Maar serieus, het is toch belachelijk dat er mensen vier, vijf jaar geleden een paar minuten online zijn geweest en dat die accounts dan niet worden verwijderd?
    Het spijt me zeer, maar dáár kan ik geen begrip voor hebben.
    Ja, het is stom dat die mensen niet gebleven zijn inderdaad, maar daarvoor gaan we nog niet die namen beschikbaar maken. Bovendien, hoeveel last hebben jullie er nou werkelijk van behalve het feit dat je die naam niet kunt gebruiken? Die accounts zitten verder helemaal niemand dwars dus is er ook geen reden om die accounts te verwijderen.


    Life is hard and then we die

    Voor.


    Life is like a mountain, hard to climb, but once you get to the top the view is beautiful.

    Chemist schreef:
    Ik vind het riskant, stel nou -IK WIL GEEN GEDONDER NU HOOR- dat iemand de username Hale neemt, of een andere gebande, dan loop je toch de kans dat je als nieuw lid aangesproken wordt met: "Jaja, jou ken ik nog wel!" e.d? En daarbij vind ik dat mensen maar wat meer fantasie moeten hebben met usernames. WHOA REGEN KLETTERT KEIHARD TEGEN MIJN RAAM. Ik schrok even.

    Is Hale geband dan? Wow, wat heb ik gemist? Wie wilt me op de hoogte brengen? 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Clubbed schreef:
    (...)

    Btw, wie wil die username nog na al dat gedoe. --"


    Als je hier net nieuw bent heb je waarschijnlijk nog niet op het forum gezeten. Ik ben bijvoorbeeld zelf gehackt en ik heb zelfs problemen gehad met gewoon mijn voornaam aangezien ik METEEN berichtjes kreeg van: "Sterf, vies teringwijf!". en dergelijke. Het is kut als mensen je voor een ander aanzien en ik ga het niet anders brengen dan zo. Het is rot als mensen je aanzien voor een rotpersoon.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!