• Momenteel ben ik bezig aan stand-alones , maar ondertussen of eventueel daarna wil ik graag weer aan een story beginnen. Maar liever niet in mijn eentje.
    Ik zoek iemand die samen met mij een verhaal wil schrijven over One Direction.

    Dat kan over van alles zijn ; Een drama story , of een romance.

    één dingetje is dat ik wel graag wil zien hoe je schrijft. Dus ik wil graag een stukje tekst , als dat mogelijk is. (maakt niet uit van wat)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 2:02 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil wel hoor.

    "Liam", stelt hij zich voor en steekt zijn hand vooruit. "I'm Faith", zei ik terwijl ik zijn hand schudde. Hij seinde een soort van als vraag of we gingen lopen, waarop ik instemde en mee naar buiten ging waar ik Alice in tranen zag en op haar afrende "What's wrong", vroeg ik terwijl ik opkeek naar de blonde jongen die nu met Liam stond te praten. "There we're some guys, who tried to do some creepy stuff", zei de blonde jongen meer in het algemeen dan tegen mij of Liam. Ik wist wat er aan de hand was, nadat ze mij hadden lastiggevallen waren James met zijn vrienden naar Alice gegaan.
    Ik zou die gast zo eens een keer in elkaar meppen en niet zo zachtjes ook.

    Als ik Alice getroost heb leggen de jongens uit dat ze samen in een boyband zitten genaamd One Direction met nog 3 andere jongens. We besluiten naar huis te gaan en wisselen nummers uit met Niall en Liam zoals ze zich hadden voorgesteld. Ik wist nu al dat ik groot fan was van Liam met zijn donkerbruine ogen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 14:01 ]


    Firm believer of all that is magic

    Lijkt me leuk! Ik zet zo een stukje neer.

    Ik liet de microfoon los en keek even door de kamer. ‘Ik ga even wat water pakken,’ met die woorden liep ik de muziek kamer uit.
    Ik liep door de hal naar de keuken en vroeg aan de moeder van Riley of ik wat te drinken mocht. ‘Dank u,’ zei ik toen ze me een glas water gaf.
    ‘Dat was echt heel mooi,’ hoorde ik de stem van Louis zeggen.
    Het glas water zette ik op het aanrecht en keek hem recht in zijn zeegroene ogen aan. ‘Meen je dat?’ Mijn blik viel op mijn schoenen en ik slikte.
    Louis tilde mijn kin omhoog, waardoor ik weg wilde kijken, maar het niet kon. ‘Echt,’ antwoordt hij. ‘Ga je nog iets doen?’
    Dan piept mijn telefoon snel haal ik hem uit mijn zak. ‘Mijn ouders die vragen of ik beneden kom,’ zei ik en baalde dat ik moet gaan.
    Ik wilde naar de muziek kamer lopen om tegen Riley te zeggen dat ik moest gaan, maar Louis hield me tegen. Hij trok me dichterbij en wilde zijn lippen op de mijne plantten, voordat dat lukte draaide ik weg en fluisterde in zijn oor. ‘Ik ken je net.’
    Riley kwam binnen lopen en kijkt naar ons. ‘Niet zeggen.’ Ze sleurde me mee.
    ‘Voordat je gaat beginnen,’ begon ik. ‘Ik moet gaan.’ Ik liep naar de voordeur en liep naar huis.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 11:39 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik wacht tot Donderdag met een beslissing maken. Ehmm.. dan heb ik ook mijn SA's waarschijnlijk af.


    Danmarks Dynamite.

    ZAYNSHAIR schreef:
    Ik wacht tot Donderdag met een beslissing maken. Ehmm.. dan heb ik ook mijn SA's waarschijnlijk af.


    Oke, is goed!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Hoi. Ik wil wel. Ik heb een 1D-story online staan, daar kan je kijken. Ik moet nu gaan namelijk:x.


    Food.

    Geniusferb schreef:
    Ik wil wel hoor.

    (...)

    Ik heb hier weinig mee te maken, maar er zitten wel flink wat fouten in je Engels. Misschien moet je daar eens naar kijken. :x


    I can't even think straight.

    Ik zou graag met iemand meewerken.

    Ik heb geen tijd vandaag meschien moet je kijken naar mijn story.

    Heb je al een beslissing genomen of kan je je nog aanmelden? (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Laat maar. :3

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 18:51 ]

    Ben wel geïnteresseerd. (:
    Als je nog mensen zoekt, kun je mijn Harry verhaal bekijken. (:


    Dream by Day.

    Ik heb al een beslissing genomen. bedankt voor het reageren.

    sorry , voor de people die niet gekozen zijn.


    Danmarks Dynamite.