• Hey allemaal,
    Ben ik weer ;)
    Ik heb nu sinds 3 maanden een vriend en het gaat echt goed tussen ons. We hebben zoals ieder ander koppel onze duscussies maar dat is niet zo erg.
    Nu, sinds we 2 maanden samen zijn is mijn vriend al een aantal keer bij mijn thuis geweest en ik op zijn studio (bzw!). En vandaag werd ik halsoverkop gebeld voor mijn vriend of ik niet naar zijn papa wou komen in sint-truiden. Na heel wat geregel mocht ik dan toch gaan.
    Nu, ik kende zijn papa al omdat ik hem al een paar keer had gezien en via facebook natuurlijk.
    Ik kwam daar aan, werd vriendelijk ontvangen, we hebben een 3-tal uur gepraat over vanalles en nog wat...
    Nu kondigde hij tijdens het avondeten ineens aan dat hij overmorgen naar afghanistan moet vertrekken op missie (hij is militair). Natuurlijk iedereen gechoqueerd. Maar mijn vriend is nu echt bang dat er iets met zijn papa zal gebeuren en ik eigenlijk ook... =(
    We maken ons beiden wel zorgen, het zal 4 maanden duren voor we hem weer zien of horen... =( Ik vind het zelf al heel erg en kan me niet voorstellen hoe mijn vriend zich moet voelen nu =(
    Sorry, dit moest er gewoon even uit... Iemand nog zoiets meegemaakt? En enig idee hoe ik mijn vriend kan geruststellen??

    Groetjes (K)

    ik weet het niet maar sterkte!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 11:25 ]


    I love Quizlet