omg meiden he.
kijk vorige week hadden we dubbel vla dat is vanille en chocolade he.
okj zo die had mijn broer hellemaal opgegeten
nu staat er zo vanille appart en chocolade appart
mike pakt de chocolade eruit.
ik-mike laat je deze keer ook wat voor mij over
mike-hoezo deze is van mij
ik-nee die zijn voor ons allebij, miss wil ik wel een beetje chocolade
mike-maar ik lust geen vanille, (terwijl hij vorige week wle vanille at in die dubbelvla) zo wat jij mag wel wat van de chocolade maar ik mag niet van de vanille?
ik-natuurlijk mag je wat van de vanille, mix het dan gewoon doormekaar dan heb je ook meer chocolade
mike-MAAR DEZE IS VAN MIJ - en hij verstopt de vla.
ik-vind de vla terug hij begint me tegen de koelkast te duwen en grijpt de vla zelf. - LILA! can you help here?
lila-go to your father
ik-daddy
dad-what?
ik-legt alles uit
dad-begint tegen mike te praten dat hij overal mee moet ophouden en moet delen. etc... hij begitn te schreeuwen ik begin mijn vla te maken. dad loopt weg. mike komt achter me staan
mike- jij gaat klappen krijgen b*tch ik zeg het je. jij gaat in het ziekenhuis komen. - ramt me op mijn schouders.
ik loop naar boven en ga in mijn kamer zitten en eet me vla, ik begin dit te schrijven.
hij komt men kamer binnen
mike-pas op hoor, ik ga je computer hacken. - loopt naar zijn kamer en doet deur op slot. ik weet da het hopeloos is zo ik loop naar beneden en zeg het tegen pap. die zegt dat hij zo naar boven komt. Ik loop terug naar boven en oppeens
mike- kom we gaan het uitpraten
blabla bla.... uurtje later
mike - ik kan nu jou computer gaan hacken en geloof me als je alleen woont ga ik jou leven ruweneren ik ga jou boetes sturen tot de hiernamaals, jij zal je geld niet kunnen opnemen etc...
hij weet dat ik tegen blackmail ben etc.. en hij doet dat al heel mijn leven lang.
ik loop naar beneden en zeg het dus tegen pap, die zegt dat ik gewoon naar mijn kamer moet gaan, en dat ik van mikes leven moet afblijven. (want mijn vader heeft mij aleens kwaad gezien- mijn leerkracht was dat hij was blij getrouwd etc... eindigs gescheiden na dat ik klaar was.)
zo ik loop naar mijn kamer en nu zit mijn pa te praten met mijn broer.
...
deur ging net dicht. zo ze zijn klaar
Doubt your doubts before you doubt your beliefs.