• Gekke vraag misschien en ik heb ook geen idee waar het moet
    Ik heb een poosje geleden dit geschreven voor een schrijfwedstrijd. Alleen is die wedstrijd nogal dood volgens mij. Maar ik zou graag willen dat iemand het beoordeeld omdat ik erg benieuwd ben wat mensen er van vinden en vraag ik dus aan jullie of jullie willen zeggen wat je er van vind
    We kregen allemaal een bekend personage en daar moesten we een standalone mee schrijven zeg maar
    Dit is de link


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Iemand alsjeblieft?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kijk wel even.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:44 ]


    comfort in c h a o s

    Misschien zou je wat geduldiger moeten zijn en wachten totdat de wedstrijdhoudster weer online is. Sevda bijt niet, dus je kunt het haar rustig vragen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Misschien zou je wat geduldiger moeten zijn en wachten totdat de wedstrijdhoudster weer online is. Sevda bijt niet, dus je kunt het haar rustig vragen.

    Ik ben ongeduldig
    Maar de reden dat ik dit vraag is omdat ik hoop dat het mij daarna lukt om weer te gaan schrijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ahum... Beoordeelt is met een -t. :$:$


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb gereageerd.


    comfort in c h a o s

    Foxfaces schreef:
    Misschien zou je wat geduldiger moeten zijn en wachten totdat de wedstrijdhoudster weer online is. Sevda bijt niet, dus je kunt het haar rustig vragen.


    SEV BIJT WEL O.O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    SEV BIJT WEL O.O

    Niet bij mij, want ik heb haar getemd. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh. Zucht.
    Mijn tip: ga gebruik maken van alinea's.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Ugh. Zucht.
    Mijn tip: ga gebruik maken van alinea's.

    Bedankt voor de tip


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb 'm niet helemaal gelezen, maar om je een beoordeling te geven:
    - maak meer gebruik van samengestelde zinnen
    - zet vaker komma's
    - na een aanspreking in een brief zet je geen leesteken
    - gebruik meer alinea's zoals al gezegd is
    Als je hier rekening mee houdt, is het heel goed want het zeker niet slecht! ;-)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:54 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Sevda bijt niet inderdaad. Maar ik ga strakjes even kijken, moet eerst nog de boekhouding doen van mijn manege! ;)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nou, ik heb echt een hekel aan stukken tekst waar geen alineas te zien is. Ik krijg heel snel hoofdpijn, dus ik kreeg hoofdpijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Nou, ik heb echt een hekel aan stukken tekst waar geen alineas te zien is. Ik krijg heel snel hoofdpijn, dus ik kreeg hoofdpijn.

    Aaaaawh, poor you! Sevda bijt de hoofdpijn er wel uit. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik las het en vond het geweldig. Niets meer aan veranderen!


    26 - 02 - '16