• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.

Rooster.

Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

Kamergenoten. - Heden, nu. -

Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

Rollen.

Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

Plattegrond.

Ware grootte.

Rollentopic.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

Er beginnen tranen over Cats gezicht te rollen. 'Lieverd,'ik trek haar in een knuffel. 'Je bent niet de enige die het zwaarder heeft. Mijn tekeningen worden erger of nou ja vroeger ging het niet zo ver.' gefrusteerd gooi ik mijn armen in de lucht en er vliegen weer dingen kapot tegen de muur. Cat kijkt me geschrokken aan. 'Sorry het spijt me. Ik kan het nog neit zo goed handelen.' Verontschuldig ik me dan. Ik trek haar weer in een knuffel en zachtjes rollen er weer tranen over haar gezicht.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Derek Souza

De jeuk bleef aanhouden en ik kreeg het alsmaar warmer. 'Dit meen je niet,' mompelde ik. 'Niet nu al'.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Selena verveelt zich en gaat naar Derek XD nou naar buiten. Selena is denk de enige die Derek aardig vind. Nou niet haat xD]

Selena Claire Sensorene
    Ik heb toestemming om buiten te zitten en loop de regen in. Ik struikel over iets en val in het gras. Ik ga dan maar zitten en zie een paar meter van me af Derek die zichzelf zit te krabben.

I'm finally back, Finally after a Year break

Sam Tipton

Ik kwam uit de douche en liep naar de kamer. Toen ik zag dat Cat en Des aan het knuffelen waren voegde ik me erbij. "Het komt heus wel goed" trooste ik haar. Ja ik knuffelde 2 personen, ik heb goed kunnen nadenken. Mensen waarmee ik praat ga ik aanraken. Ik zag dat Des en Cat me verbaasd aankeken. "Laat ons zeggen dat ik eens heel goed heb kunnen denken" zeg ik lachend. Ik liep naar beneden en ging door naar de vrijetijdsruimte. Automatisch ging ik voor het raam zitten. Gewoon, ik keek graag naar buiten.

[Derek heeft voor zijn eigen problemen gezorgd ha ? ;D]

[Jaja Teletubbie I know ;d]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

@HurtedHeart, Haha, Derek is ook zo ongeveer de enige waar Alice nog geen ruzie mee heeft. :"D

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

Sam knuffelde ons en liep weg. Ik stond op. 'Ga je mee?' vroeg ik. Cat ging mee en we liepen naar de vrijetijdsruimte. Ik pakte mijn BB en tweete wat. Daarna pingde ik mijn beste vriendin. 'Ik mis je, het is hier een soort van leuk, hele leuke meiden ontmoet en weet dat ik ze kan vertrouwen.' stuurde ik naar haar. Ik zette mijn telefoon weer weg en keek verveeld om me heen.

[Nou er Cat en Des zijn ook ontzettend boos op Alex aangezien hij pizza in het gezicht van Cat gooide]

Derek Souza

Iemand struikelde over me heen, ik keek en zag dat het Selena was. Ik bleef door krabben en de eerste krampen kwamen al op zetten. Ik stond op, om op weg te gaan naar mijn kamer. Terwijl ik liep was ik aan het hijgen.

[ Omg. Alice ! Destiny heeft haar nog neit eens gezien ! net als...Liz en Morte en all those other guys die veel in het begin voorkwamen xd]

[ Ja, ze zijn boos. En hihj duwde ons nog wel weg !]

Cat Lincon

Zachtjes zing ik mijn championnenlied weer. Ik moet toch iets doen als ik me verveeld ? Ik moet toegeven als je moet zingen 1504 championnetjes tralalalala, dat het lastig werd. "Heb je ooit al een vriendje gehad ?" vroeg ik zacht aan Des.

Vervolg Selena
    'Derek was is er?' Vraag ik bezorgt.

[BRB ff een toetje eten ;)]

I'm finally back, Finally after a Year break

Sam Tipton

Ik hoorde gehijg in de gang. Ik fronste even maar bedacht me dat het Derek wel zou zijn. Nou, hopelijk heeft Ali dat niet door want anders zouden er weer eens problemen kunnen komen. Voor de 1504ste keer.

Derek Souza

'Derek was is er?' vroeg Selena voordat ik binnen was. 'Niet nu,' gromde ik en steek volgde. Zo snel als ik kom ging ik naar me kamer.