• Ik ga voor de verjaardag van mijn zus een boek laten drukken van een boek wat ze ooit heeft geschreven en altijd aan mij voor las. Ik wil hier natuurlijk wel een mooie cover voor, maar ik ben zelf niet zo'n held met het bewerken van foto's en het moet natuurlijk wel mooi gaan.
    In het verhaal word niet echt beschreven hoe de hoofdpersonage eruit ziet, maar ik zie bij haar altijd een beetje mijn zus voor me, dus een beetje donkerblond haar. In het verhaal word ze neer geschoten, dus misschien dat daar iets mee gedaan kan worden. Als je nog vragen hebt kan je ze gewoon stellen.

    Alvast bedankt.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Kan echt niemand me helpen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Scrooge maakt heel mooie covers!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik wil eventueel wel helpen, maar heb je zelf al foto's? En dan moet 't plaatje zeker een beetje zo'n boekvorm hebben? Laat 't maar even weten als ik iets moet proberen :3


    “Love is a contradiction.”

    ik kan je niet helpen maar wel een leuk origineel cadeua


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heb je zelf plaatjes?? ik wil wel wat proberen. :P


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik wil je wel helpen hoor. Maar daarvoor heb ik wel informatie nodig :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil ook wel wat proberen... maar ik ben slecht.


    Just keep your head up. Stick on the ice.