Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:
Chloe Saunders, schizofrenie.
Etc.etc.etc.
Rooster.
Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.
Kamergenoten. - Heden, nu. -
Meisjeskant.
Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.
Jongenskant.
Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].
Rollen.
Tieners.
-Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
-Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
-Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
-Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
-Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
-Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
-Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
-Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
-Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
-Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
-Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
-Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
-Derek Souza | Weerwolf | Midna
Dokter.
-Luke Adam Miller | liveit
Docent.
-Eva Bailey | MoonBerry
Plattegrond.
Ware grootte.
Rollentopic.
- Home
- Forum
- Speeltopics
- [RPG]Lyle House - Darkest Powers (4).
[RPG]Lyle House - Darkest Powers (4). - Speeltopics
-
2 jan 2012 - 2:122 jan 2012 - 13:06
Eigenares
Ik gromde toen ik een vork tegen mijn hoofd kreeg. 'Will dat doen wij niet tegen de eigenares van het huis waar jij in verblijft.' Grom ik. Ik verander opeens in een gigantische beer. 'Dat doen we niet. Ik kan je niet zien maar wel ruiken.' Grom ik naar hem waardoor hij weer zichtbaar wordt. Ik verander terug in mijn mensen vorm en zie open monden kijken. 'Ja ik kan in dieren veranderen.' Grom ik naar ze toe. 'Er is een meisje weg. Ze heet Selena en hoort hier te zijn. Zoek haar even ik moet haar onder 4 ogen spreek haar. Wie haar vind mag van mij 2 zakken chipscen een pizza voor vanavond.' Zeg ik dan wat vriendelijker.Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan
2 jan 2012 - 13:07Will Sylver
Ik word weer zichtbaar, die vrouw werd net een beer!
Dan zegt ze iets over ene Selena. 'Ik zoek buiten!' zeg ik en ik trek mijn jas aan.[ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 13:09 ]
If there's no risk, there's no reward.
2 jan 2012 - 13:09Derek Souza
De eigenares veranderde. Met haar moet ik geen ruzie krijgen, bedacht ik. Ze zei iets over een meisje Selena. Was zij? 'Kan iemand mij een trui of zo van haar geven? Ik vind haar wel,' schreeuwde ik.Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
2 jan 2012 - 13:11Ali Jones
Ik haal opgelucht adem als de eigenares niet meer op mij let. Ze vraagt of iemand weet waar Selena is. Degene die haar vindt krijgt vanavond pizza en chips. Nou, wat een prijs.'Kan iemand mij een trui of zo van haar geven? Ik vind haar wel,' schreeuwt Derek.To the stars who listen — and the dreams that are answered
2 jan 2012 - 13:12Cat Lincon | Visioenen
Rustig blijf ik zitten. Ik heb geen antwoord kunnen geven waar Selena was, ik wist niet eens wie Selena was en ik wou Ali niet verraden. Maar nu blijf ik gewoon rustig zitten want ik had gisteren toch al een pizza en zakken chips uit de voorraadkast gehaald. Nouja, niet ik maar anderen.2 jan 2012 - 13:13Will Sylver
Iets zei me dat ik naar buiten moest gaan, al was het maar ern buikgevoel.
En inderdaad, daar trof ik een meisje aan in het gras.If there's no risk, there's no reward.
2 jan 2012 - 13:13Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
Ik was net een beetje van de schrik bekomen, dat mens veranderde in een beer! Het zal hier toch niet gekker worden.. Ik besloot om mee te helpen zoeken, stond op en liep richting de vrijetijdsruimte.2 jan 2012 - 13:13ShadowHunt schreef:
Will Sylver
Iets zei me dat ik naar buiten moest gaan, al was het maar ern buikgevoel.
En inderdaad, daar trof ik een meisje aan in het gras.
[Eey ik wou dat doen ]Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
2 jan 2012 - 13:15(haha, sorry ;P)
2 jan 2012 - 13:16(ik deel de pizza of chips wel met Derek:) )
2 jan 2012 - 13:16ShadowHunt schreef:
(haha, sorry ;P)
[Beter dat jou poppetje vanavond gaat delen met mijn poppetje ;P
Zelfde gedachte zo te zien ][ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 13:16 ]
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
2 jan 2012 - 13:18Juléan Quinten Happle
Ik rende naar Selena's kamer en stal een trui. Ik gooide hem naar Derek. Ik zelf zocht onder de trap. Ik had wel trek in een pizza.
Selena Claire Sensorene
Daar zat ik tussen het hoge gras waar ik nie zingbaar was zo klein had ik me gemaakt. Ik voelde de kou mijn lichaam binnen trekken en alles werd zwartI'm finally back, Finally after a Year break
2 jan 2012 - 13:20Cat Lincon
"Hi Sam" zei ik waarna ik naast haar ging zitten. "Al kennis gemaakt met Destiny ?" "Destiny ?" vroeg ze. "Oh je lag al te slapen dus, Destiny is je nieuwe kamergenoot, ik heb haar gezegd dat je echt een heel lief meisje bent maar dat ze geen lichaamlijk contact mag maken" "Dankje" zei ze met cornflakes in haar mond. Ik nam een hap van mijn appel en kauwde erop. Maar als Will dan toch bijna vermoord was, dan, dan was mijn visioen wel juist ! Ik schud mijn hoofd. Helse hoofdpijn zette op. Ik ging in trance, wazige, wijd openstaande ogen, de rest kan je wel raden.2 jan 2012 - 13:20Ali Jones
Ik rol met mijn ogen als ik zie dat alle jongens beginnen te zoeken. vreetzakkenTo the stars who listen — and the dreams that are answered
2 jan 2012 - 13:20