Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:
Chloe Saunders, schizofrenie.
Etc.etc.etc.
Rooster.
Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.
Kamergenoten. - Heden, nu. -
Meisjeskant.
Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.
Jongenskant.
Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].
Rollen.
Tieners.
-Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
-Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
-Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
-Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
-Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
-Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
-Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
-Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
-Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
-Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
-Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
-Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
-Derek Souza | Weerwolf | Midna
Dokter.
-Luke Adam Miller | liveit
Docent.
-Eva Bailey | MoonBerry
Plattegrond.
Ware grootte.
Rollentopic.
- Home
- Forum
- Speeltopics
- [RPG]Lyle House - Darkest Powers (4).
[RPG]Lyle House - Darkest Powers (4). - Speeltopics
-
2 jan 2012 - 2:122 jan 2012 - 2:54
[dankjee ik heb het de vorige toetsweek gelukkig heel goed gedaan ( 1 zes, 2 achten en 3 zevens ) maar dat wil nu wel weer hebben.
To the stars who listen — and the dreams that are answered
2 jan 2012 - 2:57[ Woww, dat is echt goed ! nou ik hoop dat je volgende ook zo goed wordt gemaakt !]
The duty of youth, is to challenge corruption.
2 jan 2012 - 2:59[dankjee ik sta nu een 5.5 voor nl en een 5.7 voor wiskunde dus daar moet ik sws voldoendes voor halen.
2 jan 2012 - 3:02[ HurtedHeart: kan je maybe snel die reactie plaatsen? me is tired]
2 jan 2012 - 3:03[ Urgh, ken dat. mare..ik ga denk ik ook proberen om te slapen en anders als ik over een kwartier gwn niet reageer ( als je nog online bent ) slaap ik en kom ik niet meer terug xx]
The duty of youth, is to challenge corruption.
2 jan 2012 - 3:04Juléan Quinten Happle
'shit en nu?' Vraagt Ali me. 'Opruimen.' Zeg ik met een vermoeide zucht. Ik kijk haar aan en hoor haar gedachte. we zouden ook natuurlijk nog snel Juléans kant op kunnen ruimen en dan samen in zijn bed slapen. Ik grijns. 'Dat zou goed kunnen hoor Roodblosje.' Zeg ik grijnzend. Grijp het bed en draai hem met moeite om. Ook de kast zet ik met moeite recht. Ik kijk naar de grond. Alex kleren zijn verspreid over de vloer. Zijn kant is een nog grotere zooi. Ik pak al de kleren en prop het in zijn kast en maak snel het bed op. Het bed was vrij groot ik denk 2/3 van een twee persoons bed. Ik doe mijn sweater uit en mijn vale spijkerbroek en doe snel een joggingbroek aan. Mijn bovenlichaam hou ik bloot. Ik gooi een groot t-Shirt naar Ali die hem behendigd vangt. Ze trekt hem aan op een plek waar ik haar niet kan zien en komt in mijn t shirt weer tevoorschijn. Het komt tot haar knieën en ik loop al naar het bed. Ik duik erin en sla hem ook open voor Ali. 'Ga maar liggen.' Zeg ik rustig. Ik voel haar dichtbij me liggen en doe mijn armen om haar heen. Alsof ik haar nooit meer kwijt wil. Dat wil ik ook niet. Ik voel haar handen bijn mijn armen en ze rust er ontspannen op. Ik voel de slaap toenemen en ik val als een blok in slaap.
[Ik ga echt slapen tot 12 uur. O ja Juléan snurkt niet of zoiets irritants. Selena zit nog buiten maar is in slaap gevallen. Iemand die morgen naar buiten gaat kan haar vinden. Ze zal het dan wel koud hebben. slaap lekker]I'm finally back, Finally after a Year break
2 jan 2012 - 3:052 jan 2012 - 3:09Ali Jones
Juléan duikt het bed in slaat hem ook voor mij open. 'Ga maar liggen.' zegt hij. Ik stap het bed in en kruip dicht tegen Juléan aan. In een paar seconden ben ik in dromenland.
[best wel erg dat ze dit doen eigenlijk aangezien Ali nog maar 14 is, maarja *haalt de schouders op* het is eigenlijk wel leuk als iemand ze morgen ochtend betrapt ;p]To the stars who listen — and the dreams that are answered
2 jan 2012 - 3:11[ weetje dit RPG is echt verslavend, eigenlijk had ik 4 uur geleden al willen slapen #oeps]
2 jan 2012 - 11:10(Wow! Ik heb dus veel gemist.
Kan iemand me alsjeblieft vertellen wat er is gebeurd? )If there's no risk, there's no reward.
2 jan 2012 - 11:47ShadowHunt schreef:
(Wow! Ik heb dus veel gemist.
Kan iemand me alsjeblieft vertellen wat er is gebeurd? )
[Willxging slapen en iedereen ging eten of dingen voor zichzelf doen. Juléan deed het licht nog is uit en werd toen meegesleurt. Hij greep Alison vast en het licht sprong aan. Waardoor het stopte. Hij liep naar vrijetijds ruimte boos en Ali ging mee. Alison en Juléan zijn nu denk ik een koppel. Alison slaapt ook bij Juléan nu. In een bed bedoel ik dan. Dat komt omdat Des en Cat de kamer van Juléan en Alex overhoop hebben gehaald en Alex ging slapen in Cats' bed en cat in Ali's bed. iedereen ging slapen en alleen Selena ligt buiten te slapen. Die is nu denk ik onderkoelt. Ze viel in slaap toen ze naar de sterrenhemel keek. En nu is het dus ochtend]I'm finally back, Finally after a Year break
2 jan 2012 - 11:47[Is het goed als ik het zeg als ik terug kom? Moet eerst even haar doen enzo en boodschappen doen en zit nu op mobiel dus dat typt niet heel handig :p]
2 jan 2012 - 11:52[o ja Spaarkoe nu LovingLoser is de eigenares van het huis en kan in dingen veranderen dus ander uiterlijk krijgen maar ook in dieren veranderen. Zij is diegene dieje had ontvoert. Ze probeert ons te trainen. Kijken hoeveel we kunnen en of we kunnen overleven ]
I'm finally back, Finally after a Year break
2 jan 2012 - 11:54[Ik heb een hoop gemist en begin dus gewoon dat het ochtend is. ]
Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
Ik ging rechtop zitten, rekte me uit en graaide naar mijn mobiel. Mijn telefoon gaf 8.00 aan. Eigenlijk wilde ik nog even gaan liggen, maar dat tijdverspilling, dus stapte ik uit bed. Vlug nam ik een douche en trok schone kleren aan. Ik liep naar de keuken, smeerde een broodje en ging aan tafel zitten.2 jan 2012 - 12:08Cat Lincon | Visioenen
Ik draaide me vermoeid om en ging rechtop zitten. Verward keek ik om me heen. "Ali's bed" concludeerde ik voor mezelf. Ik zag dat Alex nog altijd zachtjes lag te snurken met zijn mond halfopen. Hij is ook echt gespierdgaat er door mijn hoofd. Ik liep naar hem toe en sloeg het deken weer over hem. De douche was net vrij dus ik stapte er snel onder en deed daarna mijn kleren aan en legde mijn haren goed. Zo zacht ik kon liep ik weer naar mijn kamer. "Ik ben wakker hoor" hoor ik een redelijk zware stem zeggen. Ik draaide me om en keek naar Alex. "Goed, ga dan maar snel douchen want hij is net vrij" zeg ik lachend. Hij slaat de dekens van hem af. Echt gespierd flits er weer door mijn hoofd.