• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Derek Souza

    'Derek verwarm haar je hebt een hogere lichaamstemperatuur dan de rest. Zeg me als ze wakker wordt,' zei de eigenares. Als ik slim was luisterde ik naar haar, dus dat deed ik dan maar ook. ik liep naar de bank in de vrijetijdsruimte om daar goed te kunnen zitten. Ik liet Selena in me armen liggen, wachtend totdat ze wakker werd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    "Uhm, er, er gaat vanacht een meisje naar het jongensdeel sluipen, ik weet niet wie, het spijt me mevrouw" zegt Cat. okee, vannacht maar in me eigen bed slapen, denk ik lichtjes teleurgesteld. Dan komen Will, Derek en Selena binnen. Derek draagt Selena in zijn armen. Ze ziet er slecht uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SomeMusic schreef:
    [Even tussendoor.. Ik wil niet zeuren ofzo, maar als jullie liever hebben dat ik niet meedoe, moeten jullie het zeggen..]


    [Dat is wel goed ;d alleen als nieuweling is het lastig om te beginnen, voor diegene die Destiny speelde was het ook even lastig. Gewoon door blijven gaat ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SomeMusic schreef:
    [Even tussendoor.. Ik wil niet zeuren ofzo, maar als jullie liever hebben dat ik niet meedoe, moeten jullie het zeggen..]
    [nee gewoon door spelen ik kan je bevriend laten worden met Selena die heeft ook geen vrienden ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Will Sylver
    Man, wat had ik haar graag in Dereks plaats willen vasthouden en verwarmen.
    Maar ja, Derek was blijkbaar super-warm of zoiets. Ik besloot dan maar te gaan ontbijten...


    If there's no risk, there's no reward.

    Cat Lincon

    "Sorry" zeg ik toen ik rechtstond. Ik zou het voor anderen mensen verpesten, ik voelde dat gewoon. Elke keer ik een visioen zou krijgen zou de eigenares het zien en dan zou ik moéten zeggen wat ik gezien heb. Liegen kan niet want door zou ze toch achter komen. Ik liep naar de vrijetijdsruimte en keek door het raam naar buiten. Net nu het leuk begon te worden verpest ik het weer voor iedereen. Dat is zo iets voor mij. Al die gedachtes gingen door mijn hoofd waardoor enkele tranen over mijn wangen liepen.

    [Okee.. Ik ga wel door.]

    [Kom anders naar Cat, troost haar wat ofs ;D]

    [Selena, ik noem je gewoon Selena als ik haar bedoel.. stuk makkelijker, maar zeg maar wanneer je wakker word ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Cat staat ineens op en loopt weg. Ik volg haar naar de vrijetijdsruimte waar ze naar buiten keek. 'Het is niet jou schuld,' fluister ik tegen haar. 'We kunnen wel aan Juléan vragen of hij tegen iedereen in gedachten wil zeggen dat er vanavond geen meisjes naar de jongenskant kunnen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    Ik vroeg me af wat voor gaven de mensen hier nog meer hadden. Zwijgend pakte ik mijn mobiel en sms'te een berichtje naar een goede vriendin.

    Selena Claire Sensorene
    Ik voelde de warmte van de vlam over mijn ijskoude lichaam verspreidde. Het voelden lekker warm als een electronisch deken. Ik voelde hoe het zwarte doorgeprikt werd door een rode kleur. Ik probeerde mijn ogen te openen maar het lukte niet. Ik voelde hoe iemand mijn hoofd op een kussen neerlegde en zelf ging zitten. Ik opende langzaam mijn ogen en schrok me dood toen Ik zag dat Derek me vast had. Wat was er gebeurt?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cat Lincon
    "Liever niet Ali, ik heb wel gezegd dat het niet altijd juist is, maar ik wil niets riskeren, trouwens, sorry voor de botheid, maar het is ook hun eigen schuld als ze iets doen wat niet mag, het spijt me" zeg ik waarna ik weer opsta. Ik loop terug naar de eetzaal en ga naast een nieuw meisje zitten. "Hi, Catherine, zeg maar Cat" zeg ik tegen haar.

    Eigenares Madison Hope Mortir
    Ik liep mijn kantoor in en liet alle Camera's warm draaien. Als er iets gebeurde zou ik het zien. Gister avond stonden ze niet aan. Toen ontvoerde ik Will in het donker. Jep ik was de kidnapper. Ik zou ze leren om goed met hen gaves om te gaan. Ik keek naar Cat die zat te huilen. Sorry moppie mijn huis mijn regels.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    Ik liep de eetzaal binnen en zag Cat zitten naast een nieuw meisje. Ik ging langs de andere kant van haar zitten en stelde me voor. "Hi, Samantha, zeg maar Sam" zei ik met een lieve glimlach.