• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Ali Jones

    Ik twijfel even of ik hem achterna zou gaan, aangezien hij meer dan 2 koppen langer is. Maarja zolang hij me lichaamsdelen er niet begon af te rukken zou het wel goed komen. Ik loop weer achter hem aan en tik weer op zijn schouder. Hij draait zich nog bozer om dan de eerste keer. 'Wat moet ik doen om het goed te maken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    "Cat kreeg een visioen. Een vreselijk visioen, maar nu ligt ze rustig te slapen." vertelde ik. "Zal ik Cat anders in bed leggen?" vroeg ik meer als een opmerking.

    Sam Tipton

    "Sorry ik voel me nogal slecht" zeg ik tegen Destiny. "Maar wat heb jij van gave ?" vroeg ik dan maar.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    'Ja, ik ben Destiny maar noem me maar gewoon Des.' ik zag aan haar dat ze pijn leed. Cat had me al verteld dat ze andermans pijn kon voelen. 'Hier geef me je hand voel je je misschien beter?' vroeg ik vriendelijk en stak mijn hand uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Wat moet ik doen om het goed te maken?' vroeg ze. 'Mij nu met rust laten, en volgende keer als je getuige bent niet koppig wezen en opbokken,' snauwde ik. Ik liep me kamer in en deed de deur dicht.

    [Wat is snauwen toch leuk ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okay ff voor de duidelijkheid, Cat ligt in haar bed (maakt niet uit hoe) en Sam is aan het praten tegen Destiny in de vrijetijdsruimte]

    [Aanvulling]

    Terwijl ik mijn hand uitstak vloog er een kopje tegen de muur. Ik grinnikte. 'Ik ben telekinetisch en ik kan de toekomst tekenen onbewust'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sam Tipton

    "Ik kan het proberen" zei ik toen ik haar hand aannam.

    [Nouhou.. :( Het begint net leuk te worden. En nu moet ik gaan. Naja, tot straks.. Bye!]

    Ali Jones

    Ik zucht geïrriteerd. Als het niet goed wou maken dan ook maar niet. 'Ik wist niet dat jongens ongesteld konden worden!' roep ik luid voordat ik naar beneden loop. Ik besluit dat ik maar eens normale kleren aan moet trekken en loop naar me kamer.


    [lag Cat nou in haar kamer op bed?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik sta op en loop naar de vrijetijdsruimte.
    Ik blijf uit de buurt van het raam en zet de tv aan die er staat en begin te zappen.
    Ik zie niet veel, maar anders verveel ik me toch.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 14:31 ]

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ze pakte toch maar mijn hand. Toen ze dat deed raakte ik in trance. Ik zag dat ze zich beter voelde en keek mij bezorgd aan. Ik pakte een stuk papier om op te tekenen en een potlood die ik in mijn broekzak had. Mijn ogen begonnen te verkleuren ik zag het aan haar gezicht. 'Des is alles oke?' hoorde ik vaag. Ik kon niks doen, niks anders dan tekenen en toen mijn tekening af was en ik zag wat ik had getekend kreeg ik een rilling.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Ik wist niet dat jongens ongesteld konden worden!' riep ze. Als antwoordde trapte ik tegen de deur, met als gevolg dat er een gat in de deur zat.

    [Ik ga ff aankleden en dan naar bieb ;D ben de vanmiddag weer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Als ik normale kleren heb aangetrokken en de dekbed over Cat heb gelegd loop ik naar de vrijetijdsruimte. In de ruimte zie ik dat Des geschrokken naar haar tekening kijkt. 'Wat heb je getekend?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik loop moe terug naar beneden, rechtstreeks naar Des. "Des laat me die tekening zien, ik weet dat je er 1 hebt" zeg ik. Mijn ogen worden groot. Ik wist het.

    [wat staat er eigenlijk op ;D]