• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik loop de vrijetijdsruimte in en iedereen staat rond om Sam. Ik zweer het je dat ik iemand daar zag. Ik word uit mijn gedachte gehaald door Mila.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    'Wie kent hier iemand die trots kan zijn om verslagen te worden?' vraagt Sam nog steeds zwaar adem halend. 'Ik wist het !' Ik ren weer terug naar de kelder om te kijken als daar iemand was en ja, die gene stond nu met een grijns in zijn menselijke gedaante. Ik schrok


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sam Tipton

    Het gevoel veranderde weer, nu naar rustig, trots maar streng. "Mensen er is hier iets serieus mis" zei ik voor iedereen. "Eerst had ik het gevoel van sterkte en woede, daarna kwam trots erbij maar nu is het rustig, tros en streng, er is hier iets mis !" riep ik uit.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    'MILA.' roep ik naar boven. Zij was de enige op Derek na die goed kon zien in het donker. 'MILA.' De persoon zijn grijns werd nog breder en kwam steeds dichterbij een gevoel van angst kwam in me op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sam Tipton

    "Ze gaat weer toeslaan, ik voel het !" riep ik uit. Kelder, kelder. "Mila, de kelder !" riep ik weer uit. Daarna voelde ik niets meer.

    [ Bew. De schaduw kan je niet aanraken? Dat is de kidnapper en de kidnapper is bij Selena? Dus de kidnapper is er niet]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [ughh ik ben in de war]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [De kidnapper die wil pakte is de schaduw. En de eigenares is de kidnapper?!]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Ik snap er egt niets meer van xp]

    LovingLoser schreef:
    [De kidnapper die wil pakte is de schaduw. En de eigenares is de kidnapper?!]


    [ja dat dacht ik ook, om iedereen te testen. maar nu ben ik in de war ;s btw jij bent toch bevriend met HurtedHeart? weet je misschien wanneer die weer online komt? Ali mist Juléan ;p]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 15:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Hahaha, nee..'t is niet de eigenares toch? eerst dacht ik het ook omdat ze 'ze' schreef maar ja...xD uhh trouwens...Ik ben in de kelder met dat ding schaduw shit, sam en everyone is in de vrijetijdsruimte en als het goed is komt mila nu naar mij om te zien wie die kidnapper is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Het is toch gewoon dezelfde persoon want toen ik zeg maar dat stukje binnen kwam zijn Juléan dat het iemand is die in een schaduw kon veranderen...dus het lijkt me dat ie ook een menselijke vorm heeft.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hahaha, nee..'t is niet de eigenares toch? eerst dacht ik het ook omdat ze 'ze' schreef maar ja...xD uhh trouwens...Ik ben in de kelder met dat ding schaduw shit, sam en everyone is in de vrijetijdsruimte en als het goed is komt mila nu naar mij om te zien wie die kidnapper is.


    [huh ik dacht dat de eigenares wel die schaduw ding was ;s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [ja dat dacht ik ook, om iedereen te testen. maar nu ben ik in de war ;s btw jij bent toch bevriend met HurtedHeart? weet je misschien wanneer die weer online komt? Ali mist Juléan ;p]
    [Ze zal jullie vaker testen. En Celine HurtedHeart komt zo naar me toe. Mogen we dan samen op haar of mijn account spelen met onze personages?]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    LovingLoser schreef:
    (...)[Ze zal jullie vaker testen. En Celine HurtedHeart komt zo naar me toe. Mogen we dan samen op haar of mijn account spelen met onze personages?]


    [ja is goed hoor :) hoe meer personages er zijn hoe leuker het is :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered