Meestal als je verteld wat het was, is het niet grappig meer, maar toch ben ik er benieuwd naar. Ik zat vandaag samen met 2vriendinnen in een melige bui Ö echt niet normaal.
Ik had cultuurwetenschappen [weet niet of ze dat in Nederland ook hebben, ik woon namelijk in België] en toen moesten we prentjes volgens de cultuurcomponenten plaatsen enzo. En toen was er een totempaal [je kent dat wel en je kan vast al raden aan wat we toen dachten ^^] en arch ik en mijn vriendinnen dachten gewoon heel de dag aan hetzelfde echt niet normaal .D ik heb me zowat dood gelachen.
En toen likte mijn vriendin [inge] in haar melige bui aan mijn hand Ö vet goor. En daarna likte ze aan haar beide handen en wreef haar handen af aan haar armen + gezicht. Omg ^^ dat kind is vet abnormaal joh ^^.
Achja. Genoeg gebrabbelt, het is dus nieteens funny, maar je zou je vast dood gelachen hebben als je erbij was ^^
Tell something 'bout a meligheidmoment van jou ^^
Shakin' their ass like they just don't care.

Allebij achter een bankje staan, eikeltjes verzamelen en gooien x] Lag je soms ook in een deuk waar die dingen terecht kwamen.
Waar we mee bezig waren sloeg ook echt nergens op. Maar, nja dit was een van de duizendmiljoen vage acties die we ondernomen hebben. ^^