• Hey allemaal!!
    Ik heb een probleem! Bij oud op nieuw is mijn vriend voor de allereerste keer thuis blijven slapen (zijn bijna 3 maanden samen).
    Nu, toen we in bed lagen was hij heel de tijd lief kusjes aan het geven in men nek enzo en ik vond het leuk en geen van beiden hadden we ook maar een idee van wat dat zou geven.
    Hierbij het probleem: ik stond deze morgen op met een nek die aan beide kanten één en al zuigvlek is!! =S
    Kan iemand me zeggen wat ik hieraan kan doen? Want ik moet morgen werken en daarna naar zijn papa :S
    Als er iemand tips heeft, ze zijn altijd welkom!!

    Groetjes (K)

    Update:
    Een koltrui heb ik dus niet en een sjaal binnenshuis kan ik echt niet verdragen :S Ik heb enkel van die hele dikke wollen sjaals...

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 21:40 ]

    Hihi, ik heb wel eens mijn hele nek onder gehad, toen heb ik er een ice-pack opgelegd en me volgesmeerd met witte face-paint omdat dat het enige was dat met mijn huid matchte. Ik heb er later een hele lichte foundation op gedaan en gezegd dat ik ziek was, xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Devines schreef:
    Foundation help niet, weet ik uit ervaring :W Gewoon een sjaal omdoen, meer kun je niet doen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Midna schreef:
    foundation? Sjaal? trui met hoge kraag ;d


    26 - 02 - '16

    Ik zou voor een sjaal gaan. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'