GEEN ROLLEN MEER NODIG
Hey allemaal,
Ik zoek rollen voor mijn story want t lijkt me leuker als andere mensen personages bedenken dan dat ik het maak. Nouja, ik vertel gewoon even het verhaal
En ik heb nog niet meer dan de proloog dus ik moet ook nog kijken hoe het verhaal gaat
Een groep jongeren, hebben twee dingen gemeen.
1. Ze zaten op het foute pad, tot de ouders het zat waren.
2. Ze zitten nu op een internaat waar ze heropgevoed worden.
Ze worden op de ouderwetse manier opnieuw opgevoed. Streng. 1 Van de jongeren van deze groep heet Katharina. Maar iedereen noemt haar Kat. Ze doet haar bijnaam goed. Ze is net zo vals als een kat. En als iets haar niet bevalt zou ze kunnen krauwen.
Katharina was vaak dronken of ze rookte een joint. Haar ouders konden het niet aan zien. En het ging fout op de dag dat ze het huis in brand stak in een dronken bui en dacht dat een lamp een kaars was en hem zo aanstak met haar sigaret.
Ik heb besloten, omdat ik zo snel mogelijk verder wil met mijn story dat de eerste mensen die reactie plaatsen gewoon de rol krijgen
Wat ik het belangrijkste vind om te weten voor de rol:
Naam
Leeftijd
Haar
Ogen
Lengte
Style
Probleem waarom in Internaat
Eigenschappen
Geboortedatum
Uiterlijk
Extra info? Mag er altijd bij als je denkt dat dat ook belangrijk is dat ik het weet voor in mijn story.
Ook wil ik de mensen die rollen hebben gekregen in het begin even een stukje lezen over hun personage dat ik het dan goed heb verwoord
Roken ze of niet
Ik zoek
vier jongens ( zelf kiezen of ze vriendin hebben, homo zijn, of vrienden worden of vriend worden van Katharina )
en als je denkt dat je een goede rol weet roept u maar.
Als er vragen zijn mogen jullie me mailen
XoXo
[ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:27 ]
Wees jezelf, we hebbe al genoeg fakers