Physics is awesome
Ik vind het eigenlijk niet zo grappig, de andere zijn beter in mijn ogen.
Olive
Oud, dus jaa al heel vaak gezien (':
Ivar Oosterloo.
Uneventful schreef: Louis maakt grappen waar niet tot zelden om gelachen word, het lijkt allemaal een script en Niall valt uit de groep. Dat is wat ik zag.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
Harry vond Louis niet grappig of hij was high.
I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.
TICKETTOHELL schreef: Harry vond Louis niet grappig of hij was high.
Ik vond die van de andere weken veel leuker, want daar moesten ze ook nog om elkaar lachen. (:
Big girls cry when their hearts are breaking
Mags schreef: Bijna een jaar geleden dat ik die voor het eerst zag, hahaha.
May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.
Just wondering.... praat Zayn echt zo? Of doet hij maar alsof... zijn accent is grappig
"We accept the love we think we deserve."
Dumbledore schreef: Ik vond die van de andere weken veel leuker, want daar moesten ze ook nog om elkaar lachen. (:
HAH! Louis doet Hans Klok met die kaarten :'D Alleen dit is meer sexy xd
Silvanaa schreef: Just wondering.... praat Zayn echt zo? Of doet hij maar alsof... zijn accent is grappig
Haha nog maar een keer of duizend gezien Ook geniaal hoe Liam zijn broodje in de lucht gooit bij die energy juice xd
Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.
Sorry. Ik vind hem niet echt zo grappig.
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
Ik heb ze allemaal gezien. Mijn nederlands boek staat vol met quotes uit de video dairies Heb je de laatste video dairy al gezien?
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis