• Ik vind dat ik best raar ben. Ik voel me nogal aangetrokken door vuur, zoals lucifers etc. Ook kaarsen. Ik vind vuur gewoon erg mooi, geen idee waarom.

    Hebben jullie ook zo'n 'rariteit'?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oh, maar dat heb ik ook met vuur. Ik kan er ook niet tegen als iemand een lucifer uitblaast, want als je hem volledig rechtop houdt dooft hij uit zichzelf. Veel mooier :'D

    Maar ik heb wel de vreemde gewoonte om altijd te gaan zingen op de vier-nalaatste trede op de trap. Als ik dat niet doe wordt ik helemaal zenuwachtig :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Rariteit dat ik obsessie krijg met weerwolven?
    Ik wil later een jongen met weerwolven instinct ;D iemand die me dus gewoon lekker goed beschermd ;D haha


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ook tot Lucifer, maar tot een andere Lucifer dan jij bedoelt, haha


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben bang voor vuur en hete dingen als het dichtbij komt en ik zit dan ook altijd aan de andere kant van de kamer als de openhaard brandt, maar ik vind het enorm fascinerend om naar te kijken. :]


    I can't even think straight.

    Ik heb een haarfetish.


    *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, ik heb soms de neiging om aan knopjes te gaan zitten. Maar die probeer ik te onder drukken wat gelukkig vaak lukt


    Physics is awesome

    Ik houdt van grote steekvlammen, als je het vuur groot weet te maken en daarna verpletterd oner water of iets anders dovend spatten de vlammen uiteen in de lucht en lijken ze omhoog te zweven en te verdwijnen. Heel mooi, maar ook gevaarlijk (:


    Let it come and let it be

    Ik vind vuur ook mooi hoor. Ik doe altijd mijn handen erom heen en dan probeer ik om vuur te sturen (: Watched to much Avatar


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Combustible schreef:
    Ik houdt van grote steekvlammen, als je het vuur groot weet te maken en daarna verpletterd oner water of iets anders dovend spatten de vlammen uiteen in de lucht en lijken ze omhoog te zweven en te verdwijnen. Heel mooi, maar ook gevaarlijk (:


    Oew, daar ben ik het met je eens


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet het niet. Maar vuur is inderdaad mooi.


    Food.

    ik ben bang voor vuurwerk enzo xp.
    Ik voel me nergens tot aangetrokken verder..


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Zolang het vuur me niets aan kan doen vind ik het mooi om naar te kijken.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat heb ik met zo veel dingen. Vuur, de maan, water, dieren, sterren, wolken, alles wat ook maar een beetje met muziek te maken heeft, boeken, kunst,myhtologie, geschiedenis en zo kan ik nog wel even door gaan. Ik kan me op de meest vreemde dingen volledig focussen, alles buitensluiten en er helemaal in opgaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb een obsessie met niet levende dingen, en geesten. Demonen, en mensen die 'Satan' heeft aangeraakt. Lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    In de bieb doe ik boeken (van een serie) in de goede volgorde. Dus van 1-3 ofzo. Ik kan er niet tegen als ze door de war staan qua volgorde, zo kan je niks vinden. :P
    Ik ben sinds ik m'n arm heb verbrandt (groep 4, zit nu in de 4de klas), een beetje bang voor vuur. Ik ben altijd bang dat ik me dan weer verbrand.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 17:03 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."