• Mijn laptop is alweer gemaakt. Maar nu ben ik alles kwijt.
    Maar dan ook echt alles, msn, google chrome, tweetdeck, hyves destkop, mijn muziek, al mijn foto's. Ga zomaar verder.
    Dus ik denk dat ik de rest van mijn dag maar weer bezig ga zijn met alles opnieuw te downloaden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is kut.

    Dan ook zwaar kut, ik zou niet alles gelijk downloaden dan heb je kans dat je PC opnieuw crasht.


    Firm believer of all that is magic

    Daarom maak ik back-ups.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    beter niets op je laptop en het kunnen downloaden dan geen laptop.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Saph schreef:
    Daarom maak ik back-ups.


    Dat doet mijn pa. Hij had voor mij alles op een CD gezet. Alleen blijkbaar was dat de laatste keer niet goed gegaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat vervelend voor je :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Geniusferb schreef:
    Dat is kut.

    Dan ook zwaar kut, ik zou niet alles gelijk downloaden dan heb je kans dat je PC opnieuw crasht.


    26 - 02 - '16

    Jup. I told you. Dat is flink balen! Ik weet helaas een beetje hoe het voelt.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    De downloads kun je wel opnieuw doen maar heb je je foto's nog wel ?


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Heb je geen D-schijf dan? Normaal blijven de bestanden die daarop staan heel.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 19:49 ]


    Ex astris, sciencia

    Camillia schreef:
    De downloads kun je wel opnieuw doen maar heb je je foto's nog wel ?


    Eerst dachten we van niet. Maar toen ik Picasa had gedownload bleek dat ze nog ergens verstopt zaten in een map, in een map, in een map. Op een schijf die ik nooit gebruik.


    "Ignite, my love. Ignite."