• Ik wel.


    Met mijn neef ga ik na peppermill.


    Eventjes helemaal losgaan met een paar breezers.

    En jij?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Defensive schreef:
    Nope. Ik blijf lekker thuis met family en friends :')

    GATES schreef:
    Losgaan met een paar Breezers.
    Topic over 3 weken:

    HOLY SHIT BEN ZWANGER HOWDAFUQ. DEZE KEER ECHT U GUISE.

    Ontopic dan maar:

    Ik ga met mijn beste vriendin en nog wat maten X-boxen en zuipen tot een uur of twaalf, en dan naar buiten hobbelen met sterretjes in de hand.

    En vuurwerk in de slaapkamer.




    Fixed it :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    MissLahote schreef:
    ik blijf lekker thuis.


    Firm believer of all that is magic

    Knallen in Rotterdam, dan de stad in met m'n tante, neef en zijn vriendin. Fuckyeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik blijf gewoon thuis, heel ver weg van het vuurwerk. misschien kom ik m'n kamer uit, ik weet het niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Foxfaces schreef:
    Oliebollen eten, kinderchampagne van Jip en Janneke... Mijn avond kan niet meer stuk! :Y)
    Ik blijf lekker lonely thuis, teehee.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Thuis :W:W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vier het lekker rustig bij mijn vriend thuis. Nouja rustig, er zijn nu al gewoon 7 mensen in dit huis :3


    -

    Ik blijf thuis, super. Niet dus


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Saph schreef:
    :W Wow, geweldig om teweten, Hale.

    En nee.


    comfort in c h a o s

    Negligible schreef:
    Ik blijf thuis, super. Niet dus


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik ga naar een vriendin :Y)


    Alis volat propriis

    Wij gaan naar vrienden, gezellig eten, spelletjes doen en rond 5 voor twaalf knallen de champagne open om gezamelijk af te tellen naar 12 uur. Daarna zullen de jongens wel naar buiten gaan om vuurwerk af te steken, ik kijk wel toe vanaf binnen (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nothing at all. Mijn broertje wil me over een halfuur naar de Intratuin slepen om vuurwerk te halen. ._____.


    Full of envy behind that anonymous mask

    We gaan naar vrienden toe in Barendrecht :3. Doen we bijna elk jaar, maar we gaan daar gewoon gezellig oliebollen eten en wachten tot 12 uur is .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor