• Omg, ik was in Disneyland Parijs, wat op zich al vet was, maar ik heb echt in de meest awesome achtbaan ooit gezeten! =D
    Iedereen zei tegen mij dat ik in de Space Mountain moest, heb ik gedaan, was heel leuk.. Maar de Rock 'n Rollercoaster was 10 keer zo vet (:

    Ten eerste was de wachtrij al leuker, ik heb gitaren gezien van U2, Coldplay, platen van allemaal beroemde dudes en nog meer gitaren met handtekeningen en shizzle. Er was leuke muziek enzo en toen kwam de achtbaan. Mijn zus en ik waren er bijna toen ineens bleek dat je afgeschoten werd, hahaha :'D maar het was zo cool! Echt een feestje in de achtbaan met Aerosmith op de achtergrond Ö

    Het afschiet gedeelte en delen van de rij :p



    In het donker met allemaal gekleurde lichten en vette muziek =D


    Wat is de vetste achtbaan waar jullie ooit ingezeten hebben? ^-^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De pegasus. Ik durfde niet in de phyton


    Firm believer of all that is magic

    MissLahote schreef:
    tot nu toe vindt ik de Goliath en de Superman/Xpress het beste,
    ik wil heel graag een keer naar Disneyland, vanwege de coole achtbanen ;D


    De superman is bijna altijd dicht hè? DAt is echt jammer Ö
    Goliath is wel grappig ja, met je handen los is ie wel leuker =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geniusferb schreef:
    De pegasus. Ik durfde niet in de phyton


    Hell no.
    De vogelrok en Joris en de Draak zijn way cooler :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Geen 1 achtbaan vind ik leuk... Achtbanenfobie gepaard met hoogtevrees.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Oh, dat is vet! ;D
    Ik heb ook in de Rock 'n Rollercoaster gezeten, maar dan in Florida :3
    Daar stond volgens mij de gitaar van Jimi Hendrix of zo.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    SING schreef:
    Oh, dat is vet! ;D
    Ik heb ook in de Rock 'n Rollercoaster gezeten, maar dan in Florida :3
    Daar stond volgens mij de gitaar van Jimi Hendrix of zo.


    Dies zo awesome :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De Vliegende Hollander -> Maar dan niet om de achtbaan zelf, maar meer om de omgeving haha.
    En de Goliath.


    Tell me about it, stud.

    Charleston schreef:
    Geen 1 achtbaan vind ik leuk... Achtbanenfobie gepaard met hoogtevrees.


    Ik had ook altijd achtbanenfobie en toen ging ik in een vrije val, een ding dat over de kop ging en een gewone achtbaan zonder loopings enzo en toen dacht ik; Tssk, als ik dat allemaal durf, durf ik ook wel in een achtbaan.

    Dit was mijn eerste achtbaan ooit, nog een hangende ook. Heb de longen uit mijn lijf gegild en had meteen een nieuwe hobby erbij :'D

    Ik heb trouwens ook hoogtevrees, maar die adrenaline kick die je krijgt in een achtbaan is verslavend ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.