• Omg, ik was in Disneyland Parijs, wat op zich al vet was, maar ik heb echt in de meest awesome achtbaan ooit gezeten! =D
    Iedereen zei tegen mij dat ik in de Space Mountain moest, heb ik gedaan, was heel leuk.. Maar de Rock 'n Rollercoaster was 10 keer zo vet (:

    Ten eerste was de wachtrij al leuker, ik heb gitaren gezien van U2, Coldplay, platen van allemaal beroemde dudes en nog meer gitaren met handtekeningen en shizzle. Er was leuke muziek enzo en toen kwam de achtbaan. Mijn zus en ik waren er bijna toen ineens bleek dat je afgeschoten werd, hahaha :'D maar het was zo cool! Echt een feestje in de achtbaan met Aerosmith op de achtergrond Ö

    Het afschiet gedeelte en delen van de rij :p



    In het donker met allemaal gekleurde lichten en vette muziek =D


    Wat is de vetste achtbaan waar jullie ooit ingezeten hebben? ^-^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind die achtbanen in het donker zo godse vervelend en saai, ik zou naar Europa Park gaan en dan was de Silver Star absoluut nummer 1 geweest, maar dat ging niet door vanwege het kutweer ofzoo idk. Maar in Mei ga ik naar disney land parijs, en tot nu toe is de Goliath het tofst. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    Ik vind die achtbanen in het donker zo godse vervelend en saai, ik zou naar Europa Park gaan en dan was de Silver Star absoluut nummer 1 geweest, maar dat ging niet door vanwege het kutweer ofzoo idk. Maar in Mei ga ik naar disney land parijs, en tot nu toe is de Goliath het tofst. (krul)


    Deze achtbaan is gewoon een feestje door de muziek (:
    En de enige achtbanen in Disneyland die niet in het donker zijn, zijn niet zo leuk Ö


    Lol oké, just to be sure..
    1.50, IS THAT EVEN POSSIBLE?! Je ziet zelfs dat die rails daar ophouden achter dat persoontje, het kan toch niet?!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Deze achtbaan is gewoon een feestje door de muziek (:
    En de enige achtbanen in Disneyland die niet in het donker zijn, zijn niet zo leuk Ö


    Lol oké, just to be sure..
    1.50, IS THAT EVEN POSSIBLE?! Je ziet zelfs dat die rails daar ophouden achter dat persoontje, het kan toch niet?!

    oh my fucking god, daar zou ik dus dan niet in durven hea o_o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    oh my fucking god, daar zou ik dus dan niet in durven hea o_o


    Volgens mij is er iemand gewoon ziek goed in photoshoppen o-o Het ziet er wel echt super echt uit ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Volgens mij is er iemand gewoon ziek goed in photoshoppen o-o Het ziet er wel echt super echt uit ;o

    ja inderdaad, wtf.. =o Dat kan toch niet?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    ja inderdaad, wtf.. =o Dat kan toch niet?


    Dit wel, doodeng, zal ik noooooit ingaan :'D Ik heb zo mijn grenzen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dit wel, doodeng, zal ik noooooit ingaan :'D Ik heb zo mijn grenzen.

    ik ook niet, echt niet. o_o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vond die in Orlando nog veel leuker :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    Ik vond die in Orlando nog veel leuker :3


    In Orlando? Wleke achtbaan was dat? (:


    Lol, 5 jarig jochie voor de eerste keer in een achtbaan, check dat koppie xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    In Orlando? Wleke achtbaan was dat? (:


    Lol, 5 jarig jochie voor de eerste keer in een achtbaan, check dat koppie xd

    aww wat n schatje (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dit bestaat zeker niet in een kinderversie? Ghehe. Nhee het ziet er gaaf uit, maar mits ik sowieso over mijn nek ga, sla ik dat maar af. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Endure schreef:
    (...)

    In Orlando? Wleke achtbaan was dat? (:


    Lol, 5 jarig jochie voor de eerste keer in een achtbaan, check dat koppie xd


    In Disneyworld, dezelfde naam,
    maar dan veel cooler, srsly (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    (...)

    In Disneyworld, dezelfde naam,
    maar dan veel cooler, srsly (:


    In Disney World zal ik wel nooit komen, veels te lang vliegne, daar heb ik geen zin in :"'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    In Disney World zal ik wel nooit komen, veels te lang vliegne, daar heb ik geen zin in :"'D

    (joehoe)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    tot nu toe vindt ik de Goliath en de Superman/Xpress het beste,
    ik wil heel graag een keer naar Disneyland, vanwege de coole achtbanen ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky