• I Love you girls <3

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 1:26 ]


    Some things are changing too much.

    WHAHAHAHHA
    volgens mijn msn ben ik vandaag jarig xd


    Some things are changing too much.

    Ze zijn vanochtend ook al geweest, ik werd wakker van ze. Alleen iedereen lag nog in bed dus we deden niet open. Toen gingen ze naar de buren en toen hoorde ik dat ding gewoon IN MIJN FUCKING KAMER OP ZOLDER.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Maliksshoes schreef:
    WHAHAHAHHA
    volgens mijn msn ben ik vandaag jarig xd
    GEFELICITEERD <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    wie komt mij opvegen, ik ben dood.
    Sorry Sanne en Robin, maar ik kan niet meer komen, Zayn just killed me.


    Some things are changing too much.

    Pacific schreef:
    (...)GEFELICITEERD <3

    WHAHAHAHHAHA.
    ik ben niet jarig he sukkel xd


    Some things are changing too much.

    HELLOOO SWEETIES.
    Ik ben ontwaakt uit mijn winterslaap


    What's so bad about being different?

    SANNE IS NAAR DE STAD, BYE <333333333333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Doeeeeeeeeeeeeeeeg Sannee<33333


    What's so bad about being different?

    right, i'm bored.
    Dus ik ga even mijn jaar hier neerzetten. Voor zover ik het nog weet.

    Nouja, in Januari was ik verliefd ^^alleen daar is niks uitgekomen maar het was nog best een leuke tijd. Natuurlijk was Sanne toen ook jarig ;3.
    Februari was ik nog verliefd -tja hoe lang dat soms duurt-.
    In Maart heb ik voor de eerste keer echt carnaval gevierd en dat was echt super super leuk. Toen ben ik ook gaan zwemmen de dag erna terwijl we kapot waren. En ook was ik nog steeds een beetje verliefd ^^.
    Nouja ik ga nu maar gewoon de hoogte punten en zo noemen haha.
    Schoolreisje was heel leuk. Ik had werk, dus eigen inkomsten en het is daar ook gewoon heel gezellig. Niet altijd maar het is beter dan een krantenwijk lopen. Op vakantie zelf was ik weer een beetje verliefd alleen dat was echt een vakantie liefde. Ben ook door hem ontgroend. men wat voelt dat stom om dat te zeggen xd. En tja in de vakantie leerde ik ook One Direction en jullie kennen. En 5 oktober was natuurlijk gewoon echt super en zo gaaf. Net als 30 oktober. Eindelijk 16 dit jaar. En over 1 dag kan ik zeggen dat ik dat jaar 17 word ^^. 24 december was ook gewoon helemaal super dat was gewoon..... master. Tja verder weet ik het eigenlijk niet zo snel.
    Maar ik weet wel dat ik echt het gevoel heb gehad dat ik echt leefde dit jaar. Meer dan voorgaande jaren enzo. klinkt best vaag.
    Maargoed. voor MIJ was 2011 echt gewoon een goed jaar. En ik hoop dat volgend jaar ook weer superleuk word. En dat gun ik jullie ook, uit het diepst van mijn hart,


    nu verwacht ik niet dat jullie dat helemaal gaan lezen. Respect als je dat wel al hebt gedaan haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    DAG SANNE <3


    Some things are changing too much.

    Ik durf niet naar buiten.. een aantal dudes staan voor mijn deur met vuurwerk te kloten.


    What's so bad about being different?

    DOEG SANNEEE <3

    HAAAI LIANNNEEE <3333
    we zitten in tiny (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ik dacht al.. het is hier dood xD


    What's so bad about being different?

    Oke, als ik het me nog kan herinneren kan ik mijn jaar wel even vertellen.
    Ik ben hier heel slecht in, volgens mij waren januari en februari heel saai en koud en toen leerde ik hester beter kennen. En god wat ben ik daar blij mee.
    oh ja, maart was ook niet super. Ergens daarna werd ik echt fan van 1D en heb ik jullie leren kennen.
    30 oktober was geweldig, 24 december was geweldig.
    Ik heb het hele jaar eigenlijk geen fuck uitgevoerd en alleen maar lopen janken. Maar goed.
    Voor mijn gevoel was 2011 echt een ongelooflijk kutjaar. Maar dan komen jullie weer in beeld en dan kan ik toch niet zeggen dat het zo'n kutjaar was, want jullie maken me elke keer weer aan het lachen.
    Zo. Bam.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Haaai. Ik weet dat het hier nogal hecht is. Daar is niks mis mee, in tegendeel zelfs (: Hoe dan ook. Ik ben ook 1D fan, zoals misschien te raden viel. En, het lijkt me hier heel leuk, dus ik gooi mezelf in het diepen bij jullie. Als dat oké is. (krul)
    Ik denk dat Q. zo een stuk leuker zou worden voor me. Maar ik snap als jullie het vervelend vinden :3


    That what doesn't kill you makes you stronger.