• Gegroet, nietige stervelingen! :Y)

    Verwelkom uw nieuwe heerser: Discord, god van chaos en disharmonie!



    Discord is awesome. hij wordt gevoiced door dezelfde acteur als Q in Star trek, en zit in beetje dezelfde rol. En ik ben geen star trek fan, maar ik zou het bijna gaan kijken alleen omdat ie zo awesomely evil klinkt.



    Ik zou jullie aanraden om MLP FIM episodes 1 en 2 van seizoen 2 te kijken, alleen vanwege hem. Want hoeveel je ponies ook haat, discord is en blijft awesome.

    PS: Imma troll hard nao!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 19:48 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Maelig schreef:
    Ooh, en nu voel je je niet meer forever alone-pony? (cat)


    Jawel. En awesome. VERY AWESOME! WOoooooooo!


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Jawel. En awesome. VERY AWESOME! WOoooooooo!


    Ik ben eigenlijk wel blij dat je nu een andere naam hebt. Ik was al bang geworden voor die ponies.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maelig schreef:
    Ooh, en nu voel je je niet meer forever alone-pony? (cat)


    Discord is sowieso forever alone (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    .. echt? o.o *to that of Q's voice* .. Vandaar dat hij zo bekend klonk! *nerd*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chemist schreef:
    (...)

    Ik ben eigenlijk wel blij dat je nu een andere naam hebt. Ik was al bang geworden voor die ponies.


    Discord is uit My Little Pony :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Saph schreef:
    .. echt? o.o *to that of Q's voice* .. Vandaar dat hij zo bekend klonk! *nerd*


    You didnt know? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Discord is uit My Little Pony :Y)


    Oh. Dat wist ik niet... Moet ik nu bang zijn?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Discord schreef:
    (...)

    You didnt know? xD


    No... o.o but Q's epic, so this makes discord even epic(er)? yup, epicer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    No... o.o but Q's epic, so this makes discord even epic(er)? yup, epicer.


    I know I'm epic :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Chemist schreef:
    (...)

    Oh. Dat wist ik niet... Moet ik nu bang zijn?


    I like you. een week geleden wilde je nog een pony worden, en nu ben je bang voor ponies. Je hebt zoveel chaos in je gedachten... Bah, als alle mensen als jij waren had ik geen werk meer xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zat me eerlijk waar af te vragen waarom dit tussen mijn topics stond xD

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 20:36 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Me is scared now .. nu worden je reacties nog trolliger .. of trollachtiger .. of hoe je het ook wilt noemen (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Discord schreef:
    (...)

    I like you. een week geleden wilde je nog een pony worden, en nu ben je bang voor ponies. Je hebt zoveel chaos in je gedachten... Bah, als alle mensen als jij waren had ik geen werk meer xD


    Ik ben slechts bang voor jou als pony, Alwinski. Hoezo geen werk meer? Heb jij werk dan? Ik heb MLP wel gekeken hoor... maar toen kwam ik op hentai............


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ColouredWind schreef:
    Ik zat me eerlijk waar af te trekken waarom dit tussen mijn topics stond xD


    Ehh... Leuk om te weten dat je je zat af te trekken op mijn topic xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Zaynholic schreef:
    Me is scared now .. nu worden je reacties nog trolliger .. of trollachtiger .. of hoe je het ook wilt noemen (no_chears)


    MOAR CHAOS!


    quidquid excusatio prandium pro