• Wie gaat er met mij mee? Ik heb het hier op aarde wel zo'n beetje gezien en ik wil wel een reisje boeken naar exoplaneet Kepler 22-b. De temperatuur is daar ietsjes warmer, 22 graden Celsius maar ik vind 't wel kunnen. Het duurt wel een poosje voordat we er zijn, want het zit op zo'n 600 lichtjaar afstand, oftewel heel ver weg en bovendien ook nog eens in een ander melkwegstelsel.
    Maarehh, deze wereld schijnt echt iets tegen mij te hebben hoor... Vooral het verkeer. Vandaag dacht ik slim te zijn en een snellere weg te nemen ergens naartoe, bleek het helemaal verkeert te zijn en moest ik weer helemaal terug... o_e;
    Fh, op Kepler 22-b ga ik het gewoon helemaal maken, gewoon het vervoer afschaffen, makkelijk zat. :Y)

    Maar stel we zouden er echt heen kunnen, wat zouden jullie dan met zo'n nieuwe aarde willen doen? Ben ik eigenlijk best benieuwd naar. ^^

    In een nieuw universum waar nog geen mensen leven, dus geen fabrieken en die zut. Alleen maar natuur en bomen :] Oh, en eten. Véél eten wat gewoon uit de lucht komt vallen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Iris gaat mee


    Firm believer of all that is magic

    Gewoon lekker zo laten. We hebben onze eigen aarde al verkloot, waarom dan nog eentje? Straks verpesten we het hele universum.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eledhel schreef:
    In een nieuw universum waar nog geen mensen leven, dus geen fabrieken en die zut. Alleen maar natuur en bomen :] Oh, en eten. Véél eten wat gewoon uit de lucht komt vallen.


    Klaargemaakt eten.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Naar de ruk helpen :---)

    I'm going with you!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Defensive schreef:
    Gewoon lekker zo laten. We hebben onze eigen aarde al verkloot, waarom dan nog eentje? Straks verpesten we het hele universum.


    We accept the love we think we deserve.

    Biar schreef:
    (...)

    Klaargemaakt eten.


    Met saté kruiden erop. c:


    --

    Defensive schreef:
    Gewoon lekker zo laten. We hebben onze eigen aarde al verkloot, waarom dan nog eentje? Straks verpesten we het hele universum.

    Wat is verpesten eigenlijk? Venus is ook één groot broeikaseffect, maar dat hebben wij niet echt veroorzaakt toch? 8D

    Die planeet is zo dood als wij ernaartoe gaan. :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Minsa schreef:
    (...)
    Wat is verpesten eigenlijk? Venus is ook één groot broeikaseffect, maar dat hebben wij niet echt veroorzaakt toch? 8D


    VENUS IS AWESOME!


    quidquid excusatio prandium pro

    Defensive schreef:
    Gewoon lekker zo laten. We hebben onze eigen aarde al verkloot, waarom dan nog eentje? Straks verpesten we het hele universum.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Haha... misschien leefde er wel ooit iets op venus.

    En eindigt de aarde ook wel zo...


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ik ga mee
    Maar ik zou het net zo aanpaken als de Thulenen in de boeken triologie van Thea Beckman


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ach, lijkt me wel cool, maar ik hou van de aarde, wil hier nog wel even blijven hoor... =)


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.