• Want ik heb net de Hongerspelen af gelezen, net is tien uur geleden, en nu ben ik verdrietig. Ik weet dat velen van jullie de Hongerspelen ook hebben gelezen en toen niet konden stoppen van Peeta en Katniss, en jullie hebben sws ook afleiding gezocht na het boek. Dus ik zoek een nieuwe serie boeken die ik kan lezen.
    Wat ik al heb gelezen is de serie;
    - Twilight
    - Harry Potter
    - Wings
    - De Hongerspelen
    - Gossip girl. :"D
    - En de serie van Kate Brian.
    - Wicca.

    Dus zoek ik nog een serie, bezwering heb ik al ergens gehoord. Nou ik hoop maar dat jullie een leuke serie boeken weten.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 12:26 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kronieken van de wilde regenlanden van Robin Hobb


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    C18 schreef:
    Milennium serie van Stieg Larsson.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De serie Academicus Vampyrus van Richelle Mead is echt heel erg leuk. :9~
    Het klinkt een beetje knullig, maar het verhaal zelf is echt fantastisch.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    NathanSykes schreef:
    De Percy Jackson boeken, het zijn vijf boeken geschreven door Rick Riordan.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Academicus Vampyrus, Stravaganza, Gone... De dingen die al genoemd zijn, dus :'D
    Maar ook de 7 wateren trilogie van Juliet Marilier. Boek één: Dochter van het woud.
    En de kronieken van Valisar van fiona McIntosh. Boek één: De koningklijke Banneling.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ja wat ik nu lees. bezwering, ontwaken en afrekening van kelley armstrong


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leven van Darren Shans. omfge;fhoshcac zo fucking awesome =D
    De eerste 2 boeken denk je misschien nog; Mwah..
    Maar daarna wordt het zooooo cool, allemaal verrassende wendingen, personen die sterven, personen die verraden en allemaal coole dingen.

    Eerste en 2e oranje regel ^^ Het zijn 2 boeken, eigenlijk 4 trilogieën.

    En anders kan je Gone proberen, die zijn ook erg interessant.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    C18 schreef:
    Milennium serie van Stieg Larsson.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    C18 schreef:
    Milennium serie van Stieg Larsson.

    en gone natuurlijk:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Fallen van Lauren Kate vind ik persoonlijk ontzettend fijn, momenteel heb je er drie boeken van - als ik me niet vergis (fallen - kwelling - passie) - en van alledrie de boeken heb ik echt uuuren genoten. Het gaat over engelen die een straf moesten ondergaan, door die straf wordt het meisje al zo'n duizenden jaren gereïncarneerd (of hoe je dat schrijft) en verliest de jongen (die tevens nog altijd engel is) zijn grote geliefde telkens als ze 17 jaar wordt.
    Evermore vind ik ook wel een serie die me 'oké' valt, Alyson Noël, gaat over onsterfelijken - goede en slechte onsterfelijken. :'D (De rest van de boeken ken ik niet uit het hoofd, ik ben nog maar aan boek twee.)
    TEMERAIRE. SRSL. TEMERAIRE. JA. HOE KAN IK DAAR NIET EERDER OVER BEGINNEN?! Temeraire is een lovely reeks! Het gaat over een draak, Temeraire, dat van een zeldzaam ras is. Samen met zijn kapitein wordt hij in allerlei gevaren en verhalen geduwd. Vooral het eerste boek - waarin Temeraire geboren wordt - vind ik het mooist. <3 (Temeraire; De jaden troon; De buskruit oorlog; Het ivoren rijk; De zegen van de adelaars; De tong van de draak. - Naomi Novik.) <3
    Halo van Alexandra Adornetto is ook lovely. Gisteren het boek uigelezen en *smak* me loves. Dat gaat weer over engelen (woeps, ik heb serieus niets met engelen hoor) die naar de aarde worden gestuurd voor een missie, een belangrijke missie, maar de jongste engel verliest haar missie uit het oog door een knappe jongen en ik houd echt van het boek. Het is echt mooi. <3 Er komt nog een vervolg op, maar ik weet niet precies wanneer dat uitkomt. Het is dus een 'beginnende' reeks. :') Van een zeer jonge schrijfster, dat ook. Ze is nog maar 19.
    Dat zijn ze ongeveer die ik weet, haha. :'D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    fallen, kwelling en passie van Lauren Kate (een trilogie)

    aangezien ik ook alle boeken in je lijstje heb gelezen denk ik dat je deze ook heel leuk gaat vinden (:
    enjoy!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    The Immortals


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.