Fallen van Lauren Kate vind ik persoonlijk ontzettend fijn, momenteel heb je er drie boeken van - als ik me niet vergis (fallen - kwelling - passie) - en van alledrie de boeken heb ik echt uuuren genoten. Het gaat over engelen die een straf moesten ondergaan, door die straf wordt het meisje al zo'n duizenden jaren gereïncarneerd (of hoe je dat schrijft) en verliest de jongen (die tevens nog altijd engel is) zijn grote geliefde telkens als ze 17 jaar wordt.
Evermore vind ik ook wel een serie die me 'oké' valt, Alyson Noël, gaat over onsterfelijken - goede en slechte onsterfelijken. :'D (De rest van de boeken ken ik niet uit het hoofd, ik ben nog maar aan boek twee.)
TEMERAIRE. SRSL. TEMERAIRE. JA. HOE KAN IK DAAR NIET EERDER OVER BEGINNEN?! Temeraire is een lovely reeks! Het gaat over een draak, Temeraire, dat van een zeldzaam ras is. Samen met zijn kapitein wordt hij in allerlei gevaren en verhalen geduwd. Vooral het eerste boek - waarin Temeraire geboren wordt - vind ik het mooist. <3 (Temeraire; De jaden troon; De buskruit oorlog; Het ivoren rijk; De zegen van de adelaars; De tong van de draak. - Naomi Novik.) <3
Halo van Alexandra Adornetto is ook lovely. Gisteren het boek uigelezen en *smak* me loves. Dat gaat weer over engelen (woeps, ik heb serieus niets met engelen hoor) die naar de aarde worden gestuurd voor een missie, een belangrijke missie, maar de jongste engel verliest haar missie uit het oog door een knappe jongen en ik houd echt van het boek. Het is echt mooi. <3 Er komt nog een vervolg op, maar ik weet niet precies wanneer dat uitkomt. Het is dus een 'beginnende' reeks. :') Van een zeer jonge schrijfster, dat ook. Ze is nog maar 19.
Dat zijn ze ongeveer die ik weet, haha. :'D
Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.