• Na een paar maanden op deze site gezeten te hebben heb ik gemerkt dat juillie totaal geen respect hebben voor mensen die anderes leven.

    Daarom ben ik klaar ermee ik ga van Q af.

    Mijn vriendinntje amber zit nog op deze site maar gelieve haar met rust te laten.

    Voor mensen die nog steeds denken dat ik niet zwanger ben zou ik het bewijzen dat het wel zo is.

    Byebye.

    Gewoon ter afschied:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 14:54 ]

    Mods know every single thing


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stiekem reageren de mods niet omdat ze een feestje aan het bouwen zijn.
    Ergens frustreert het me best wel dat ik dat topic niet meer kan vinden die die horrorshit had ondergespamd. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    District12 schreef:
    Mods know every single thing

    But they can't do a damn, want ze is alleen en mods meoten alles overleggen voordat er actie ondernomen mag worden :"D


    Let it come and let it be

    Maelig schreef:
    Zouden de mods eigenlijk heel ons gesprek meelezen, of hebben ze hier geen idee van? (krul)

    misschien zitten ze hiernaar te kijken met een bak popcorn en zich helemaal rot te lachen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Eigenlijk doen we niets verkeerd :3
    we gaan alleen off-topic, maar we kwetsen niemand, en ruzie is er ook niet :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maanling schreef:
    Stiekem reageren de mods niet omdat ze een feestje aan het bouwen zijn.
    Ergens frustreert het me best wel dat ik dat topic niet meer kan vinden die die horrorshit had ondergespamd. D:


    Wel, het irriteert mij ook dat jij het niet vindt, want ik wil het ook graag weten. :'D

    @Countenance & co:
    Ik denk wel dat mods gewoon een topic mogen sluiten hoor. Of toch zeker als ze een gegronde reden kunnen geven.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja. En Sevda heeft gelijk, ze moeten overleggen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Maelig schreef:
    (...)

    Wel, het irriteert mij ook dat jij het niet vindt, want ik wil het ook graag weten. :'D

    @Countenance & co:
    Ik denk wel dat mods gewoon een topic mogen sluiten hoor. Of toch zeker als ze een gegronde reden kunnen geven.

    Maar dit is een onzekere reden, want het doelwit van het 'gepest' is op inactief gegaan. Oftewel: Overleg genoodzaakt:3


    Let it come and let it be

    OMG, haha, I haven't lost faith in humanity yet.
    Waar is het topic waar ze zegt dat ze zwanger is?


    Where there is a sea there are pirates...

    hahahah
    ciao tot the next time


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Captain schreef:
    OMG, haha, I haven't lost faith in humanity yet.
    Waar is het topic waar ze zegt dat ze zwanger is?

    Pagina twee, ergens heb ik een link gepost. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Die van Horrorshit, gods, ik haatte dat kind echt, maar dat kan ook komen omdat ze met kanker scheldde en dat is een ziekte die in mijn familie vrij veel voorkomt -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    nou, ik zal je missen
    *de volgende dag*
    topic geopend door Hale:
    Ik heb besloten om toch maar te blijven

    GATES schreef:
    (...)
    Pagina twee, ergens heb ik een link gepost. *O*


    Is dat alweer zo lang geleden? :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Flikker toch op man.


    <3