nou, kijk miss is het een stomme vraag maar ik werd rond de 8/9e december werd ik voor de 1e keer ongesteld. Ik ben het sinds vandaag weer maar dat is toch te vroeg? of is dit heel normaal?
Het is heel normaal dat er nog geen regelmaat in het begin in zit hoor Plus dat de normale tussentijd voor iedereen verschillend is. Wil je perfecte regelmaat, dan moet je de pil gaan slikken, maar misschien word je het binnen een paar keer wel al heel regelmatig.
Is heel normaal, je menstruatiecyclus is op gang aan het komen daardoor kun je wat eerder ongesteld worden maar er kan ook langer tussen zitten. Na een keer of 3-4 ( ligt aan je lichaam ) kom je in een redelijk ritme te zitten.
'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'
Officieel is het tot 4 jaar na de eerste menstruatie normaal om onregelmatig ongesteld te zijn, en wisselend in hoeveelheid etc. Kan alleen niet uit persoonlijke ervaring spreken
RainbowDash schreef:
Officieel is het tot 4 jaar na de eerste menstruatie normaal om onregelmatig ongesteld te zijn, en wisselend in hoeveelheid etc. Kan alleen niet uit persoonlijke ervaring spreken
Ik vind het doodeng dat jij er meer vanaf weet dan ik.
JaiRy schreef:
Is heel normaal, je menstruatiecyclus is op gang aan het komen daardoor kun je wat eerder ongesteld worden maar er kan ook langer tussen zitten. Na een keer of 3-4 ( ligt aan je lichaam ) kom je in een redelijk ritme te zitten.