• Dus. Mijn vriend belde me gisteren omdat hij weet dat ik in een nog al moeilijk periode zit en hij was bezorgd om me, dus wou hij weten hoe het met me ging etc. En we praatte een beetje verder. Normaal zou ik gisteren naar hem gaan, maar hij kon niet meer want hij moest gaan werken. En dan besloten we om vrijdag elkaar te zien.
    Op het einde van ons gesprek zei hij van "oke nu een kus?" en ik zo van "Nee, wacht maar tot vrijdag" dus dan begon hij meteen van "Ok, dan sms ik niet meer, bel ik niet meer, kom ik niet meer op facebook en negeer ik jouw berichtjes ook." Ik had echt zoiets van wtf? Maar omdat ik dacht dat hij ermee aan het lachen was stuurde ik hem als ik in mijn kamer zat nog een berichtje. Wat stuurde hij terug? Juist, niets. Even later probeerde ik nog een keer. Resultaat; nog steeds niets.
    En toen knapte er iets in mij. Hij wéét dat ik het moeilijk heb maar besluit me toch maar te negeren omdat hij die kus niet heeft gekregen en moet wachten tot vrijdag ><
    Echt, ik ben zo pissed nu eigenlijk.

    Ah bolleke toch.
    Hij vind het mss ook een beetje moeilijk omdat jij een beetje afstandelijk gedaan hebt tegen hem? Als ik zo zie wat hij allemaal over je zegt, dan denk ik wel dat hij heel veel van je houdt. Mss is er ook iets geknapt in hem toen jij zei dat hij moest wachten?
    God ik weet het niet, ik ken niks van die dingen en de laatste keer dat ik iemand probeerde geruststellen is dat niet netjes afgelopen.

    Oh gosh... ):
    Ik zou gewoon wachten tot vrijdag en dit aan hem vertellen en eventueel zelf ook excuses aanbieden.


    26 - 02 - '16

    Nah, hij is ondertussen terug tegen me beginnen praten (weliswaar via sms) maar hij heeft sorry gezegd dus.

    Misschien is het gewoon om te lachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?