• [RPG]The House of Night[Rollentopic]



    Het zal niet rekening houden met de boeken(Alleen de personages komen erin voor), dus het speelt zich af in The House of Night waar het rustig is en Kalona nog weleens rondzwerft, maar niet dat hij de Halfwassen en Volwassen Vampieren kwaad doet degene die Kalona's rol op zich neemt moet toestemming hebben van de user die een Volwassen Vampier is of Halfwas als hij die wil pijn doen. De Raafspotters zijn er natuurlijk ook nog, maar die moeten ook toestemming hebben van de user om pijn te doen. De lessen beginnen om acht uur s 'avonds en eindigt om drie uur s 'nachts. Mensen mogen het campus niet betreden, maar regels zijn er om gebroken te worden. Ik wens jullie veel plezier! En je mag zoveel rollen als je wilt, als je ze maar niet verwaarloost. Ojaa: Iedereen die dood was, leeft weer. Als je de boeken niet gelezen hebt, kan je gerust vragen waar het over gaat en wie wie is enzo, dan mag je zelf beslissen of je meedoet of niet.


    Rollen:
    Neferet bezet door
    Zoey Redbird bezet door District12
    Stevie Rae Johnson bezet door 
    Damien bezet door 2011vxc2011
    Jack bezet door
    Shaunee Cole bezet door ILoveKellinQ
    Erin Bates bezet door Fae
    Aphrodite bezet door
    Darius bezet door
    Kalona bezet door
    Raafspotter bezet door
    Raafspotter bezet door
    Raafspotter bezet door
    Raafspotter bezet door
    Raafspotter bezet door
    Erik Night bezet door
    Sylvia(oma) Redbird bezet door 
    Zuster Mary Angela bezet door
    Bëëlzebub(kat) bezet door
    Nala(kat) bezet door
    Malafide(kat) bezet door
    Loren Blake bezet door
    Shekinah bezet door
    Patricia Nolan bezet door
    Lenobia bezet door
    Venus bezet door
    Elliot bezet door
    Elizabeth Geen Achternaam bezet door
    Moeder van Zoey bezet door
    Stiefloser(kuchkuch...stiefvader) van Zoey bezet door
    Kayla(Menselijke ex-beste vriensin van Zoey) bezet door
    Heath bezet door
    James Stark bezet door ColouredWind
    Duchess(hond) bezet door MoonBerry


    Nogmaals iedereen veel plezier met het rpg'en!
    Maar er zijn wel een aantal regels:
    •Geen ruzie's(Tussen users, tussen personages is toegestaan als het...nog niet veels te ver gaat)
    •16+ mag, maar niet te heftig

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:15 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    5&6 right? Ik heb de boeken bij de bieb geleend, had de eerste drie net ingeleverd en toen zag ik 4 :3


    Ja.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ben op zoek naar Tempted als ebook, ghehe, net de vorige uit.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Ik ben op zoek naar Tempted als ebook, ghehe, net de vorige uit.



    Haha.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Kan iemand ff uitleggen wat we hier gaan doen xD
    Ik wil meedoen xD
    Ik heb net deel 5 uitgelezen heel toevallig.
    Ik wil jack of damien zijn xD
    Die vind ik zo komsich xD
    Het liefste Damien want ik weet iets van Jack wat in deel 7 of 8 gebeurd zegmaar.... xD


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    2011vxc2011 schreef:
    Kan iemand ff uitleggen wat we hier gaan doen xD
    Ik wil meedoen xD
    Ik heb net deel 5 uitgelezen heel toevallig.
    Ik wil jack of damien zijn xD
    Die vind ik zo komsich xD
    Het liefste Damien want ik weet iets van Jack wat in deel 7 of 8 gebeurd zegmaar.... xD



    Wat wil je allemaal weten?
    Dan leg ik het wel uit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Het echte RPG


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    (...)


    Wat wil je allemaal weten?
    Dan leg ik het wel uit.


    Nou ik kom deze topic tegen en ik snap niet zo goed wat we hier aan t doen zijn. Krijg je gewoon een naam zegmaar of gaan we er ook echt iets mee doen, zoals een storie schrijven ofzo??


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    District12 schreef:
    Het echte RPG

    He wat jammer, 16+ mag niet, ik wilde net een heftige sexscene doen met Duchess en James :3 -ja, ik weet dat Duchess een hond is-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    He wat jammer, 16+ mag niet, ik wilde net een heftige sexscene doen met Duchess en James :3 -ja, ik weet dat Duchess een hond is-


    Whahahaha xD


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    He wat jammer, 16+ mag niet, ik wilde net een heftige sexscene doen met Duchess en James :3 -ja, ik weet dat Duchess een hond is-


    16+ is toegestaan, sex mag, maar geen extreem geweld.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Maargoed gaat iemand mij nog uitleggen wat nou de bedoeling hier allemaal van is xD
    Ik wil iig Damien zijn xD


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Wat wil je allemaal weten?
    Dan weet ik wat ik moet uitleggen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    Wat wil je allemaal weten?
    Dan weet ik wat ik moet uitleggen.

    Nou ik ben niet zo bekend met Quizlet dus ik weet ook niet wat een RPG is ofzoiets.


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    2011vxc2011 schreef:
    (...)
    Nou ik ben niet zo bekend met Quizlet dus ik weet ook niet wat een RPG is ofzoiets.


    RPG is RolePlayGame, je kruipt dan in de huid van je personage en schrijft stukjes.
    Je kan reageren op andere personages(die worden gespeelt door andere users), maar kan anderen niks laten doen.
    Snappie?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    (...)

    RPG is RolePlayGame, je kruipt dan in de huid van je personage en schrijft stukjes.
    Je kan reageren op andere personages(die worden gespeelt door andere users), maar kan anderen niks laten doen.
    Snappie?


    Jha okee ik snap het.
    Ik wil graag Damien zijn xD
    En ja ik ben een jongen die het huis van de nacht leest, ik ben waarschijnlijk de enigste jongen die jullie kennen die dat leest xD


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.