• [RPG]The House of Night[Rollentopic]



    Het zal niet rekening houden met de boeken(Alleen de personages komen erin voor), dus het speelt zich af in The House of Night waar het rustig is en Kalona nog weleens rondzwerft, maar niet dat hij de Halfwassen en Volwassen Vampieren kwaad doet degene die Kalona's rol op zich neemt moet toestemming hebben van de user die een Volwassen Vampier is of Halfwas als hij die wil pijn doen. De Raafspotters zijn er natuurlijk ook nog, maar die moeten ook toestemming hebben van de user om pijn te doen. De lessen beginnen om acht uur s 'avonds en eindigt om drie uur s 'nachts. Mensen mogen het campus niet betreden, maar regels zijn er om gebroken te worden. Ik wens jullie veel plezier! En je mag zoveel rollen als je wilt, als je ze maar niet verwaarloost. Ojaa: Iedereen die dood was, leeft weer. Als je de boeken niet gelezen hebt, kan je gerust vragen waar het over gaat en wie wie is enzo, dan mag je zelf beslissen of je meedoet of niet.


    Rollen:
    Neferet bezet door
    Zoey Redbird bezet door District12
    Stevie Rae Johnson bezet door 
    Damien bezet door 2011vxc2011
    Jack bezet door
    Shaunee Cole bezet door ILoveKellinQ
    Erin Bates bezet door Fae
    Aphrodite bezet door
    Darius bezet door
    Kalona bezet door
    Raafspotter bezet door
    Raafspotter bezet door
    Raafspotter bezet door
    Raafspotter bezet door
    Raafspotter bezet door
    Erik Night bezet door
    Sylvia(oma) Redbird bezet door 
    Zuster Mary Angela bezet door
    Bëëlzebub(kat) bezet door
    Nala(kat) bezet door
    Malafide(kat) bezet door
    Loren Blake bezet door
    Shekinah bezet door
    Patricia Nolan bezet door
    Lenobia bezet door
    Venus bezet door
    Elliot bezet door
    Elizabeth Geen Achternaam bezet door
    Moeder van Zoey bezet door
    Stiefloser(kuchkuch...stiefvader) van Zoey bezet door
    Kayla(Menselijke ex-beste vriensin van Zoey) bezet door
    Heath bezet door
    James Stark bezet door ColouredWind
    Duchess(hond) bezet door MoonBerry


    Nogmaals iedereen veel plezier met het rpg'en!
    Maar er zijn wel een aantal regels:
    •Geen ruzie's(Tussen users, tussen personages is toegestaan als het...nog niet veels te ver gaat)
    •16+ mag, maar niet te heftig

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:15 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oeh, mag ik Erin Bates?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ben net bezig met boek 4, dus dat Kalona gedeelde en met die raven snap ik nog niet echt, kan iemand me dat gedeelte uitleggen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Fae schreef:
    Oeh, mag ik Erin Bates?



    Ja natuurlijk


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En ik wil wel meedoen als James Stark, kan dat?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Uitleg over Kalona komt eraan, hoor, maar dat is best veel typen x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Uitleg over Kalona komt eraan, hoor, maar dat is best veel typen x]

    Dat geloof ik best xD Dat met die ravenspotters, is dat soms met die raaf die Zoey de hele tijd hoort in boek 4?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kalona is een gevallen engel en hij is, bij gebrek aan een beter woord, de slechterik. Hij is onsterfelijk, maar vroeger is hij opgesloten in de aarde door de vrouwen van de Cherokee-stam. Daarvoor werd een meisje gebruikt dat nogal op Zoey lijkt, dus heeft hij een of andere enge obsessie met haar. Hij heeft dus iets tegen aarde, onder de aarde werken zijn krachten ook niet.

    De Raafspotters (wat een belachelijke naam, ik vond Raven Mockers veel leuker) zijn zijn helpers. Het zijn raven met menselijke benen, als ik het goed onthouden heb. Kalona en Neferet hebben trouwens verkering - ze heeft nog steeds een belachelijk slechte smaak qua jongens.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tja. Ik ben nog steeds slecht in uitleggen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:35 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kalona is de vader van de Raafspotters en hij was niet menselijk. We noemen hem en zijn verwrongen nakomelingen 'demonen', maar dat is niet helemaal correct. Ik denk dat je Kalona kunt beschrijven als een Engel.
    Vergeet niet dat volgens de christelijke traditie Lucifer zelf de stralendste en mooiste van alle engelen was, maar dat hij is gevallen.

    In het verre verleden bewandelden engelen en plantte zich voort met mensen. Veel volken hebben verhalen waarin dit wordt beschreven. De Bijbel noemde ze "nephilim". De Grieken en Romeinen noemden ze "Olympische Goden". Maar hoe ze ook genoemdt werden, alle verhalen zijn het op twee punten eens: Ten eerste, dat ze mooi en machtig waren en ten tweede, dat ze zich met mensen voortplantten;. Nou het waren uitzonderlijke wezens. Het Cherokee-volk vertelt over 1 engel in het bijzonder, weergaloos mooi. Hij had vleugels in de kleur van de nacht en hij kon van gedaante veraderen en de vorm aannemen van een wezen dat op een reusachtige raaf leek. Aanvankelijk verwelkomde ons volk hem als een bezoekende God. We zongen en dansten voor hem. Onze gewassen tierden welig. Onze vrouwen waren vurchtbaar. Maar langzamerhand veranderde alles. Ik weet eigenlijk niet waarom. De verhalen zijn te oud. Teveel daarvan is verloren gegaan in de tijd. Ik vermoed dat het moeilijk is om te leven met een god onder het volk, hoe mooi die ook is. Ik herriner me een lied dat mijn grootmoeder vroeger zong, waarin werd verteldt dat Kalona veranderde toen hij met de maagden van de stam de bijslaap begon te bedrijven. Het verhaal wil dat hij na de eerste keer met een maadg het bed te hebben gedeeld, geobsedeerd raakte. hij moest simpelweg vrouwen nemen, hij hunkerde voortuurend naar hem, en tegelijkertijd haatte hij hen omdat ze bij hem begeerte en behoefte wekten. Het lied van mijn grootmoeder vertelden dat de maagden zich van hem afwendden, en dat hij toen een monster werd. Hij gebruikte zijn goddelijke macht om onze mannen in bedwang te houden terwijl hij onze vrouwen ontmaagdde. En de tijd nam zijn haat jegens vrouwen toe met insentiteit die des te angstwekkender was door zijn obsessie voor hen. Ik heb een oude wijze vrouw een keer horen zeggen dat de Cherokee-vrouwen voor Kalona water, lucht en eten waren, zijn leven, maar dat hij het grondig verafschuwde dat hij hen zo ontzettend nodig had.

    De vrouwen die hij verkrachtte raakte zwanger, maar de meesten bevielen van de dode wezens, onherkenbaar als zuigelingen van welke soort dan ook. Maar zo nu en dan bleef een van zijn nakomelingen in leven, al was die duidelijk niet menselijk. Volgens de verhalen waren Kalona's kinderen raven met de ogen en ledematen van een man.


    Snap je het nu?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Dat geloof ik best xD Dat met die ravenspotters, is dat soms met die raaf die Zoey de hele tijd hoort in boek 4?


    Ja en dat is ook dat ding dat Zoey aanvalt


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Twee uitleggen xD
    Maar ik snap het wel, thanks


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    District12 schreef:
    (...)

    Ja en dat is ook dat ding dat Zoey aanvalt

    Okidoki, ik was daar nog niet volledig, wel dat ding dat aanvalt. Ik ben net bij dat Zoey haar oma belt nadat Aphrodite een visioen heeft gehad :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Okidoki, ik was daar nog niet volledig, wel dat ding dat aanvalt. Ik ben net bij dat Zoey haar oma belt nadat Aphrodite een visioen heeft gehad :3



    Okay, veel plezier met het lezen van de boeken.
    Ik wacht nog steeds op Onveilig en Verleiding, ik heb ze al bestelt maar ze zijn er nog niet


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik zal het echte RPG vanavond openen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    (...)


    Okay, veel plezier met het lezen van de boeken.
    Ik wacht nog steeds op Onveilig en Verleiding, ik heb ze al bestelt maar ze zijn er nog niet

    5&6 right? Ik heb de boeken bij de bieb geleend, had de eerste drie net ingeleverd en toen zag ik 4 :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis