• Wanneer ik een mail krijg van enkele bepaalde stories en ik klik op de link van het nieuwe hoofdstuk, komt er enkel een witte pagina met de zin "You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'AND sid = 67980' at line 1" op. Dit blijft zo als ik refresh, heeft iemand dit ook? Want het is echt irritant, zo kan ik enkele hoofdstukken niet lezen.

    Ik krijg gewoon géén mails.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Heel soms


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heb je de complete link van het hoofdstuk dat in het mailtje genoemd staat?


    Dit is mijn signature...

    @Rutger: Ja, maar als ik nu op die link klik, werkt het hoofdstuk opeens wel, terwijl er gisteren alleen die ene zin op kwam. Ik heb het maar op bepaalde momenten, misschien ligt het wel aan mijn laptop, dat kan het natuurlijk ook zijn, ik heb niet echt verstand van die dingen :')

    Ik krijg sinds kort gewoon geen mails meer.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tempesta schreef:
    Ik krijg gewoon géén mails.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    GGDoll schreef:
    @Rutger: Ja, maar als ik nu op die link klik, werkt het hoofdstuk opeens wel, terwijl er gisteren alleen die ene zin op kwam. Ik heb het maar op bepaalde momenten, misschien ligt het wel aan mijn laptop, dat kan het natuurlijk ook zijn, ik heb niet echt verstand van die dingen :')

    Nee hoor, ligt niet aan jouw pc. Foutmelding duidt op fout in de software van Q. Mocht je de fout weer krijgen, kun je dan wen screenshotje plaatsen?


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Nee hoor, ligt niet aan jouw pc. Foutmelding duidt op fout in de software van Q. Mocht je de fout weer krijgen, kun je dan wen screenshotje plaatsen?
    Oké, zal ik doen :')

    Tempesta schreef:
    Ik krijg gewoon géén mails.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."