• Wat zou jij tegen de jongen die je leuk vindt zeggen, als je het durfde?

    Ik: Dat hij niet naar de gene om zich heen moet kijken, stoppen met die flauwekul van stoer doen. Ik houd van je, om hoe je bent, want ik weet dingen van je, die niemand weet. Ik ken jou gevoelige kant, die je hebt open gesteld tegen mij. Alsjeblieft sluit me niet weg. Ik houd van je. Maar helaas ben jij bezet.

    ~Ik zou het alleen nooit durven te zeggen..


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Genius schreef:
    Ik durf alles te zeggen, maar het is dan ook mijn vriend <3


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dattie nou een keertje volwassen moet worden en niet telkens als een klootzak moet gedragen. Ik vind het nog steeds knap van mezelf dat ik 't met hem kan volhouden. --'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    begin met: Hoi...


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Dat zou ik dan wel weer zien wat ik er dan uitflap. (cat)

    Clubbed schreef:
    (...)

    Ik doe nu precies hetzelfde als jij. Ik heb ook een crush en het is ook wederzijds (:


    Alleen ik ben gewoon bang dat hij dat alleen voor het intieme doet zegmaar, en niet voor mijzelf.


    <3

    Niets, want ik heb geen bereikbare crush, haha


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    Niets, want ik heb geen bereikbare crush, haha

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 23:09 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Het is mijn vriend.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Of hij nu eindelijk kan stoppen met dat plagen en me gewoon kan zoenen.


    Music is the new sex

    Genius schreef:
    Ik durf alles te zeggen, maar het is dan ook mijn vriend <3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    "Maart, je moet echt dat sportshirt in de was doen." of: "geef me de afstandsbediening" als hij studio sport kijkt :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zeg ook alles tegen mijn vriend (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hmm .. Ik denk dat ik tegen hem had moeten zeggen dat ik hem leuk vond .. nu heeft hij een vriendin & is hij gelukkig (: en ik ben ook verder gegaan met mijn leven.


    To infinity and beyond •

    JaiRy schreef:
    Ik zeg ook alles tegen mijn vriend (:


    Ik zeg veel tegen hem, maar niet alles. Dingen zoals: "Wat is buitenspelval?" hoef je niet te vragen, dat moet je WETEN. Lololol


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Naja, heb niet echt een crush so yeah.. ik zou niet weten wat te zeggen :]. Verbied mezelf tegenwoordig om op iemand een oogje te hebben, omdat het toch telkens misloopt. And eh yeah, daar ben ik een beetje klaar mee.


    No growth of the heart is ever a waste