Mijn zusje's vriendinnetje is hier, maar die speelt dus gitaar.
Nou heb ik een gitaar die in mijn kamer staat..
Toen ik net naar boven liep niet meer dus.
Ze hebben hem uit mijn kamer gepakt, zodat zei kan spelen, en daar kan ik me zo dood aan irriteren.
Serieus. Als zei zo graag gitaar wil spelen, neemt ze haar eigen gitaar maar mee, of dan vraagt iemand even aan mij 'Goh, zou ik je gitaar mogen lenen?'
En dat gebeurt ELKE keer als zei er is.
Ze heeft zelfs een keer gewoon zelf mijn gitaar uit mijn kamer gepakt zonder te vragen. Like, ik ken jou niet. Jij gaat met mijn zusje om dafuq doe jij in mijn kamer?
En nu zit ze dus in de tuin te spelen en ik zit hier echt zo veisobvw geef mijn gitaar terug bitch.
Maar als ik nu naar mijn zusje toe ga gaat ze een dikke scene trappen, en dan word mama weer kwaad en mama is jarig dus dat doe ik maar even niet. Maar ik word hier echt zooo gek van.
Serieus. Niemand heeft sowieso wat in mijn kamer te zoeken en helemaal dat vriendinnetje niet! En als je mijn gitaar wil lenen zou dat best mogen als iemand het eerst aan mij zou vragen, maar dat kunnen ze ook niet
Maar om dit topic niet alleen maar zeurderig te maken enzo,
Wie heeft er nog meer van die gèweldige zusjes/broertjes met van die leuke vrienden?
[ topic verplaatst door een moderator ]
The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.