• Sorry sorry sorry, maar ik had het gemeld. ;) Hier is hy dan eindelijk! :D
    ________________________________________________________________________

    © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123364
    ________________________________________________________________________

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 16:57 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle.

    "I-Ik ga ook even-" Ik wijs naar de deur en sta op en loop weg. Ik loop naar de kluisjes. Ik open de mijne en kijk in het spiegeltje. "Je maakt er een prutje van, Kyle. Je bent een sukkel-" Op dat moment komt Amy langslopen en gaat de wc in Aiden loopt met haar mee. Na een paar minuten komt ze weer naar buiten en lopen ze samen richting het lokaal. Ik draai me weer naar mijn kluisje toe en fris mijn gezicht een beetje op. Ineens valt mijn oog op een foto achter in mijn kluisje, helemaal verkreukeld. Ik pak hem en bekijk hem, daar staan Victor, Diederick, Lenn en Ik. Lenn met zijn arm om mij heen... Victor aan mijn rechterzeide, en Diederick ligt ervoor. Lenn, ja de jonge die mijn beste vriend was. Een traan loopt weer over mijn wang. "Niet doen." Sis ik en veg hem weg, ik gooi de foto terug in mijn kluisje en smijt hem dicht, snelwandelend loop ik terug naar het lokaal.

    Jessica.

    Aiden loopt langs me. Amy erachter, ik steek mijn voet uit en Amy blijft haken en valt. "Oeps, mijn voet schoot uit." Zeg ik en glimlach scheefjes en arrogant. Direct daarna kijk ik naar Aiden. 'oeps' zeg ik onhoorbaar en draai me om en loop het lokaal uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    Ik val op de grond. Keihard met mijn neus. ''Au!, mijn neus! en die bacteriën van de grond.'' En ik begin te huilen, ik kan er niet meer tegen.

    Aiden

    Ik ren naar Amy toe. ''Amy gaat het?!'' en ik pak haar vast en ik troost haar.

    ''Hier kom je niet mee weg Jessica! zo hou je geen vrienden meer over!''

    Jessica.

    "Wat zei je daar?" Ik draai me om en loop naar de deur. "Hm, ik sta hier ,nee ik kom zeker niet weg, omdat ik steeds word terug geroepen." Ik lach weer scheefjes. Ik loop naar Aiden en duw hem om, want hij staat gehurkt bij Amy. "Jij kunt echt zo-" Meer zijn heb ik neit want Aiden staat op en pakt me pijnlijk bij mijn boven arm vast.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle.

    Ik kijk bij de deur daar binnen. Jessica is bitchy aan het doen en Aiden heeft haar nu pijnlijk vast.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden


    ''NU MOET JE ECHT OPROTTEN, GA EEN LEVEN ZOEKEN, GA VRIENDEN ZOEKEN..maar als je niet meer normaal teegn mij kan doen kun je van mij oprotten!!'' En ik duw haar het lokaal uit zodat ze op de grond valt. En ik sluit de deur van Glee-Club

    Kyle.

    "Hallo ik ben er ook nog." Jessica knalt tegen mij aan. "Hou je bek, Flikker!" Jessica krabbelt overeind. "Wat zei je daar?" Ik kijk haar aan. "Je hoorde me goed!" Jessica krabbelt overeind. "Say it right in my face!" Zeg boos. "Oké, hou. je. bek. flikker." Herhaalt ze woord voor woord. "Gehoord?" "Rot op! Rot op! rot op!" Schreeuw ik woedend. "Nou echt niet!" Zegt Jessica uitdagend. Ik pak haar arm vast en probeer te doen wat Irial eerder had gedaan bij een van die jongens. "Rot zelf op!" Jessica draati zich om en geeft me een harde klap in mijn gezicht. Van schrik laat ik me vallen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden


    ''Jessica nu ga je te ver!!'' ik geef haar een klap in haar gezicht. ''Als je zo door gaat HAAT iedereen je. Maar daar hoef jij niet bang voor te zijn want iedereen kotst je uit, iedereen walgt van je!'' Ik loop naar Kyle, en ik help hem overeind. ''Onze vriendschap is OVER..hoor je dat OVER!''

    Kyle.

    "Dank je." Zeg ik nadat Aiden me overeind heeft geholpen. "Iedereen gaat zich tegen je keren, denk na!" Ik kijk Jessica aan. "Denk na voor je iets doet!"

    Jessica.

    "En dat zeg jij? Het domste, vriendlooste, irritante, geen zelfvertrouwen hebbende joch!" Ik kijk arrogant naar Kyle.
    "Genoeg!" Kyle grijpt me bij mijn haar. Ik sla om me heen en heb hem al een paar rake klappen in zijn gezicht gegeven.
    "Aiden je bent echt zo een loser, dat je je Gay-vriendje je werk laat opknappen?" Zeg ik onder dat ik probeer Kyle mijn haar los te krijgen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden



    ''NU IS HET GENOEG!!'' ik duw haar bij Kyle weg, en ik trek haar aan haar haren naar de kluisjes, en ik duw haar tegen een van de kluisjes. ''WAT IS ER IN GODSNAAM MET JOU AAN DE HAND!!!!!, EN IK WIL DAT JE ERLIJK BENT WANT ZO GAAT HET NET MEER JESSICA!!!!!!!!!!!!!!''zeg ik witheet

    Jessica.

    "LAAT ME LOS!" Schreeuw ik. "LOS!" Ik begin te huilen en stort in.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden


    Als ik haar zo zie, dan zie ik weer de echt Jessica. Ik ben dan mischien boos op haar, maar ze is wel mijn beste vriendin. Ik laat me naast haar neerzaken, en ik omhelz haar, ikbegin haar te troosten. ''Wat is er Jess?''

    Jessica.

    "I-Ik...Mijn ouders...Huis uit..." Ik leg mijn hoofd in Aidens schoot. "Geen...Plek...Verhuizen...jou..." Huil ik en probeer te stoppen met stotteren.

    Kyle.

    Ik kijk naar Jessica. "Nou is ie mooi. Eerst mij uitschelden voor van alles en nog wat en nu zielig doen?" Ik kijk naar Amy.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy

    Ik gebaar naar Kyle wat er aan de hand is.

    Aiden

    ''Shht...stil maar leg het zodrekt maar uit.'' zeg ik. En ik druk een kus op haar hoofd.

    Jessica.

    "H-Het spijt me..." Zeg ik en kijk Aiden aan.

    Kyle.

    "Weetje, I'm out." Ik loop met gebalde vuisten weg."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden

    ''Dat moet je niet alleen tegen mij zeggen'' zeg ik. En ik kijk naar Kyle die kwaad weg loopt.