• Sorry sorry sorry, maar ik had het gemeld. ;) Hier is hy dan eindelijk! :D
    ________________________________________________________________________

    © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123364
    ________________________________________________________________________

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 16:57 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Katherina

    Nog voordat we terug zijn in het lokaal leg ik de opdracht aan Irial en Jessica uit. Ik vraag maar niet waarom er bloed uit Irial's wenkbrauw komt. 'Kijk je uit dat dat niet gaat ontsteken?' vraag ik voor de zekerheid maar even. Irial knikt.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 15:00 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Amy


    ''Eh..Jessica?, ik vroeg wat.'' zeg ik met een lief lachje.

    Irial

    Ik hoor iets over een opdracht, maar de woorden dringen niet tot me door. Ik kijk de man aan. Hij ziet er niet zoveel ouder uit.
    "Ik ben Irial," zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek "niemand, loser, betweter, maar zeg maar Irial."
    Mijn stem breekt bij de laatste woorden en ik voer opnieuw een gevecht met de tranen in mijn ogen. Ik ga zonder verder iets te zeggen aan de piano zitten en speel sorry's not enough.
    Bijna onhoorbaar zing ik mee.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 15:02 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Ik kijk de man vreemd aan. Soms zijn mensen te vrolijk. Ik loop naar Michael toe en begin tegen hem te praten. 'Ik snap de je boos bent maar ik hoop ook dat jij mij snapt. Wat heb je eraan om dit te weten? niets!' snel hou ik op als ik zijn gezicht zie. Het straalt. Ik moet lachen. 'Dank je!' roep ik blij en ik omhels hem. 'Zullen wij met Irial gaan?' vraag ik aan hem en voordat ik een antwoord krijg ren ik al naar Irial toe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    Ik kijk naar Irial, hij ziet er verdietig uit, en dan is ook nog zijn piercing denk ik uitgescheurd.

    Jessica.



    "Jha, maar aleen als Irial ook erbij komt..."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sam


    Ik ben net aan een paar kinderen voor gesteld, en die laatste was een beetje depri. Ik kon zien dat hij zelf medeleiden heeft. Die jonge krijgt problemen.

    Amy


    ''Hé?!, Irial?, maar je weet dat Aiden een bloed hekel aan hem begint te krijgen, en ik mag hem niet zo.'' zeg ik terwijl ik naar beneden kijk.

    Katherina

    Ik blijf in de deuropening staan en luister naar Irial. Zachtjes zing ik met hem mee. Het klinkt zo ongelooflijk mooi. Ik voel tranen in mijn ogen opwellen, maar besteed er geen aandacht aan.


    Happy Birthday my Potter!

    Donna
    Als ik zie hoe Irial eruit zie bedenk ik me geen moment. ik leg mijn hand op zijn schouder. 'HEt is prachtig' zeg ik zacht. 'Wil je bij ons. Als bedankje?'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    Ik sta op en loop naar mr. More toe. "Hij heeft zijn dag niet zo." Zeg ik en lach een beetje, maar neit lullig.

    Jessica.

    "Nou graag of niet." Zeg ik en kijk haar aan. Ondertussen sla ik mijn armen over elkaar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik stop midden in het liedje met spelen en ga opstaan. Ik had de voorstellen van Jess en Donna gehoord.
    "Het is heel lief van jullie, maar niet nodig. Ik stop ermee," zeg ik schor.
    Ik wil het lokaal uitlopen, maar draai me nog even om en kijk een paar mensen aan
    "Ik loop niet weg van jullie, niet van allemaal," de laatste woorden klinken zachter "je mag altijd naar me toekomen," zeg ik specifiek tegen Jess, Donna en Kyle.
    Dan draai ik me om en loop tot waar mijn benen me kunnen dragen. Aan de kluisjes stort ik volledig in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    ''Eh-ik vraag het even aan Aiden, ik ben zo terug.'' en ik loop met mijn kleine stapjes, naar Aiden toe. ''Aiden, jij wou toch bij ons groepje?, nou ik heb ook aan Jessica gevraagd, maar die komt alleen als Irial er ook in mag.'' zeg ik terwijl ik hem scheef aankijk.


    Aiden


    ''Oh hey, ja inderdaad, maar ik wil Irial er niet in hebben, hij loopt alleenmaar te chagerijnen, en heeft alleen maar zelf medeleiden.'' zeg ik. ''Dat is waar.'' zegt Amy zacht.

    Katherina

    Irial loopt zo langs me het lokaal uit. Ik loop voorzichtig achter hem aan. Als hij in huilen uitbarst, zak ik naast hem neer op de grond. 'Dat was prachtig,' zeg ik alleen maar.


    Happy Birthday my Potter!

    Kyle.

    "Irial!" Ik ren achter hem aan, hij staat bij de kluisjes en stort helemaal in. "Irial!" Zeg ik weer. MAar mijn benen staan aan de grond vast genageld, ik kan niet naar hem toe. Het lukt me niet.

    Jessica.

    Ik kijk naar Irial die net langs ons liep. "Dat gaat niet! Dat kan niet!" Zeg ik maar ik heb de moed niet om achter hem aan te gaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    ik hoorde wat er achter ons gaande was. ''Nou blijkbaar komt Itial helemaal niet meer, dus kunnen we gewoon door met Jessica'' zeg ik. ''Jep, inderdaad, zeg maar tegen Jessica dat ik er in zit.'' en ik geef haar een knipoog. ''Oke'' en ik loop naar Jessica toe