• Nicki is al haar hele leven bang in het donker. Waarom, weet ze niet. Het werd alleen maar erger toen ze een schaduw zag in de hoek van haar kamer. Eerst dacht ze dat het een verbeelding was, totdat het steeds vaker te voorschijn kwam. Toen dingen in haar kamer begonnen om te vallen, hield ze het niet meer en trok ze in bij haar vriendin, Mary. Maar de schaduw liet haar maar niet met rust, en ook Mary werd ermee lastig gevallen. Maar het bleef niet bij omgevallen dingen.. 's nachts horen ze geluiden en overdag klapperen de deuren. Ze vroegen hulp aan twee vrienden, Alex en Matt. Maar het lijkt wel dat iedereen die erbij betrokken raakt, er last van krijgt. Hoe loopt dit af? Wat als het steeds erger wordt, en wordt dit fataal voor het viertal?

    sorry voor de grote samenvatting
    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    Doen/niet doen?
    Zoja, welke?
    Eventuele titel(s)?
    (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Doen.
    De 2e.


    They fell in love, didn't they?

    Hm, ik vind ze beide wel leuk. De tweede is iets meer cliché maar wel spannender, en ik heb het niet zo op dingen met geesten. Dus doe de tweede maar (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mij lijken ze alle twee wel interessant om te lezen..
    Maar aangezien ik moet kiezen zeg ik..
    De 1ste.
    Voor een titel ben ik momenteel even inspiratieloos. ;o


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    De 2e, zeker!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Die tweede is letterlijk gekopieerd van een film. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Die tweede is letterlijk gekopieerd van een film. (cat)

    Klopt, maar ik ga het sowieso uit mijn eigen gedachtes schrijven, snap je? :'D Dus ik ga er een eigen draai aan geven. Ik zet er ook bij dat het copyright is (: , maar het wordt zeker heel anders dan de film zelf.
    en als iemand er problemen mee heeft, dan werk ik gewoon die 1e uit :'D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 19:51 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De 2e. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Foxfaces schreef:
    Die tweede is letterlijk gekopieerd van een film. (cat)

    Welke? :9~


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    De 2e! Die ga ik dan zeker lezen. :3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Pariah schreef:
    (...)
    Welke? :9~

    The hills run red, als ik me niet vergis


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Carol schreef:
    (...)
    Klopt, maar ik ga het sowieso uit mijn eigen gedachtes schrijven, snap je? :'D Dus ik ga er een eigen draai aan geven. Ik zet er ook bij dat het copyright is (: , maar het wordt zeker heel anders dan de film zelf.
    en als iemand er problemen mee heeft, dan werk ik gewoon die 1e uit :'D


    Hoe bedoel je dat?


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je dat?

    Nouja, zeggen dat het geïnspireerd is bij die film ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Carol schreef:
    (...)
    Nouja, zeggen dat het geïnspireerd is bij die film ;p

    Ah, zo... Oké. Ik snapte het even niet.


    I can't even think straight.

    Ghehe, okee.
    Ik ga dus die 2e uitwerken, willen mensen een waarschuwing ofzo als ik begin? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Carol schreef:
    Ghehe, okee.
    Ik ga dus die 2e uitwerken, willen mensen een waarschuwing ofzo als ik begin? :3

    Ik!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the