• Als je een fanfiction hier leest op Q en de beroemdheid waar het omdraait, krijgt de hoofdpersoon in hoofdstuk één al te kennen. Wat vinden jullie hier dan van? Is dat te vroeg of maakt dat niks uit? (:


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    Ligt eraan hoe het loopt ;3


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Best vaag ja (A)


    Alis volat propriis

    Dat ligt aan 't verhaal, soms kan 't wel wat te snel zijn, maar dat hoeft niet speciaal. Als de hoofdpersoon zelf een oersaai leventje zou hebben zou je toch ook liever zo snel mogelijk de beroemdheid langs zien komen? =D


    “Love is a contradiction.”

    Ligt aan het verhaal, maar ben er niet dol op als zoiets meteen al gebeurt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ligt aan je verhaallijn. Meestal is het wel te vroeg, ja. Zeker met de hoofdstukken op Q veelal niet lang zijn. Ik lees nu vooral op fanfiction...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ehm, en dit is relevant omdat???


    you make everything seem so possible <3

    Het ligt eraan hoe de schrijver het wilt laten verlopen.

    Het is op zich wel vroeg, maar ik vind het ook klote als de beroemdheid er pas na 20 hoofdstukken in komt, dus ja :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Het is op zich wel vroeg, maar ik vind het ook klote als de beroemdheid er pas na 20 hoofdstukken in komt, dus ja :')


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Voiceless schreef:
    Ligt aan het verhaal, maar ben er niet dol op als zoiets meteen al gebeurt.


    Let it come and let it be

    Ik vind dat na een hoofdstuk of 4 de beroemdheid wel mag komen.. maar het ligt inderdaad voor een groot deel aan de verhaallijn.


    It's time to be happy again.