• Wil jij quizlet bedanken. Nu het bijna 2012 is zijn er vast mensen die Quizlet voor iets willen bedanken. Ze thet hieronder maar neer.

    Ik wil Quizlet bedanken. Mensen staan altijd voor je klaar als het even niet lekker gaat. Je mag bij (bijna) iedereen je verhaal kwijt. Ze reageren je terug, steunen en helpen je. Je kunt hier jezelf zijn zonder een oordeel. Quizlet bedankt daarvoor wat dit was een moeilijke jaar voor me maar dankzij Quizlet zit ik nu niet in de put.
    {ik wist niet waar dit moets}


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Voor het moeten van een aantal geweldige mensen die een grote steun voor me zijn geweest.


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat ik al mijn ideeën hier kwijt kan, qua schrijven. En dat ik Emma meyouatsix heb ontmoet na het youmeatsix concert (:


    Destroy what destroys you.

    Foxfaces schreef:
    Ik wil Quizlet bedanken voor alles. :Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik bedank Q voor Myrthe, Esther, Melany, Chantal en Rose :Y)
    En voor mijn verslaving^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    En ik wil ook Rebecca(Chemist) bedanken, omdat ze een geweldige vriendin is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Voor heel veel.
    gewoon om dingen kwijt te kunnen, te schrijven enz


    Ivar Oosterloo.

    Voor alle basic shit als schrijven e.d., en door Quizlet heb ik de geweldige Rosa (Eledhel) ontmoet, die superawesome is. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Foxfaces schreef:
    Ik wil Quizlet bedanken voor alles. :Y)


    Let it come and let it be

    Voor alle leuke mensen die ik heb ontmoet en natuurlijk voor alle mooie stories <3.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Voor alle humor, steun en inspiratie :3


    i put the fun in funeral

    Maanling schreef:
    Voor alle basic shit als schrijven e.d., en door Quizlet heb ik de geweldige Rosa (Eledhel) ontmoet, die superawesome is. :Y)

    Haha, ik wil Rosa ook bedanken ^-^ Maar haar kende ik al langer. (: