• Hi guys,

    Ik vroeg me even af wat jullie van dit filmpje vinden, hoe hij zingt en gitaar speelt zegmaar haha. Hij is heel onbekend of zo, maar is een vriend van een vriend van me. En vroeg het me eigenlijk even af hihi.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 1:06 ]


    Smile and live.

    Het is niet echt mijn stijl, maar het klinkt best goed. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik vind het best wel mooi eigenlijk :)(Y)


    you make everything seem so possible <3

    Ik vind het niet bepaald goed ofzo. :x


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wtf doet hij met zijn tong:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het best goed


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het echt wel leuk klinken (:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Superficial schreef:
    Ik vind het echt wel leuk klinken (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Castiel schreef:
    Wtf doet hij met zijn tong :W

    + het is heel mooi.


    Owl you need is love.

    Wauw knappe jongen! En ik vind dat hij wel mooi kan zingen en gitaar kan spelen. Ik vraag me af hoe hij zou klinken als ie een liedje van Mumford & Sons zou coveren!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh, dat heb ik hem even verteld. Wat lief van jullie mwihih, ik vind het zelf ook echt vet mooi. (krul)


    Smile and live.

    Castiel schreef:
    Wtf doet hij met zijn tong:W


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    haha sorry maar ik lig even plat om zijn tong, en gekke bekken!
    maaar ik vind het echt een heel mooi liedje, hij kan goed zingen & gitaarspelen! trouwens het is inderdaad een knappe jongen! :Y)

    Zijn uitspraak irriteert me echt mateloos gewoon. Ik vind het niet echt heel goed, eigenlijk. Zou hij niet zo raar zingen, dan zou zijn stem best mooi kunnen zijn, maar door die uitspraak haak ik al af.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hij zingt echt verschrikkelijk zagerig, vind ik. Nee, echt niet mooi.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:36 ]


    Ex astris, sciencia

    Castiel schreef:
    Wtf doet hij met zijn tong:W


    Let it come and let it be