• Ik heb treintickets gewonnen om gratis te reizen. En wil deze graag samen met mijn vriend doen:D
    maar wie weet wat leuks?
    als het aan mij ligt gaan we naar een dierentuin het liefst of een pretpark. maar helaas is het te koud, de dieren komen niet uit. Pretpark, zo ongeloofelijk duur... -ben blut XD- en hij hoeft heus nuet alles voor me te betalen.
    dagje Amsterdam zal het ook niet worden. We hebben ons Maastricht. en winkelen en hij? nee hoor haha
    wie weet wat leuks?:D


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    RainbowDash schreef:
    (...)

    My anus? D:

    I WANNA KEEP MY ANAL VIRGINITY!



    NO.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uhm. Misschien Amsterdam? ofzo. Ligt eraan wat je wilt doen (: Maar vanuit Limboland is het wel vet lang reizen, pff. 3uur ofzo, en dan en hele rit met je klasgenoten, opgepropt met z'n 3e op 2stoelen; Mooie tijden, whaha. (: Btw, ik noem Limburg altijd Limboland, niet dom bedoelt voor alle Limburgers. (ben er zelf ook een dus daarom zeg ik het altijd (: )


    Lots of love (:

    Canberra schreef:
    Uhm. Misschien Amsterdam? ofzo. Ligt eraan wat je wilt doen (: Maar vanuit Limboland is het wel vet lang reizen, pff. 3uur ofzo, en dan en hele rit met je klasgenoten, opgepropt met z'n 3e op 2stoelen; Mooie tijden, whaha. (: Btw, ik noem Limburg altijd Limboland, niet dom bedoelt voor alle Limburgers. (ben er zelf ook een dus daarom zeg ik het altijd (: )

    haha xD


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|

    Wat Colibre zegt, BATSEN IN DE TREIN! Alleen moet je de zweepjes en het touw niet vergeten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!